۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85382020
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جمعه سینمایی شیراز با تماشای ۶ فیلم فجر

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85382020
جمعه سینمایی شیراز با تماشای ۶ فیلم فجر

شیراز – ایرنا – جمعه سینمایی شیراز (امشب)، قرار است با اکران ۶ فیلم سودای سیمرغ فجر دیدنی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشنواره فیلم فجر فارس در سه سینمای شیراز برپا شده و چهارمین شب خود را در جمعه‌ای می‌گذراند که شاید پرمخاطب‌ترین شب جشنواره باشد.

امشب تالار حافظ در نوبت ۱۸:۳۰ هود، "قلب رقه"خیرالله تقیانی‌پور را به نمایش می‌گذارد؛ این فیلم روایتگر داستانی مهیج و ماجراجویانه است که می‌تواند مخاطب را به دنبال خود بکشاند.

در داستان این فیلم سید رضا، مامور امنیتی ایران ماموریت دارد تا به قلب رقه مرکز حکومت داعش در سوریه رفته و عباس از دیگر نیروهای امنیتی که به دست داعش اسیر شده و اطلاعات بسیار ذی قیمتی دارد را نجات دهد و در این حین با ماجرایی احساسی نیز مواجه می‌شود.

این سالن در نوبت دوم خود یعنی ساعت ۲۱ نیز "آسمان غرب" را اکران می‌کند؛ این فیلم دومین ساخته محمد عسگری است.

آسمان غرب با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش را در روزهای آغازین جنگ به تصویر می‌کشد.

جمعه سینمایی شیراز با تماشای ۶ فیلم فجر

اما هنر شهر آفتاب، دیگر سینمای میزبان جشنواره فجر در شیراز، در نوبت نخست خود یعنی ساعت ۱۸ "پرویز خان" را به روی پرده می‌برد.

فیلم سینمایی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی روایتی از زندگی پرویز دهداری در هنگام سرمربیگری تیم ملی فوتبال و چالشهایی است که با آن روبرو می‌شود. این فیلم می‌تواند فوتبال‌دوستان را گرم تماشای یک اثر سینمایی کند.

دیگر فیلم امشب هنر شهر آفتاب "شه سوار" ساخته حسین نمازی دومین فیلم کمدی اجتماعی او بعد از فیلم شادروان و محصول مشارکتی بنیاد سینمایی فارابی است.

این فیلم روایتگر داستانی از درگذشت بزرگ خانواده در جریان برگزاری عروسی است که چندبار بهم خورده و اینبار خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند.

جمعه سینمایی شیراز با تماشای ۶ فیلم فجر

سینما شیراز نیز در چهارمین شب اکران فیلم‌های فجر، ساعت ۱۸:۳۰ "تایستان همان سال" و ساعت ۲۱ آعوش باز را به روی پرده می‌برد.

شخصیت اصلی فیلم تابستان همان سال ساخته محمود کلاری، عطا است که در کهنسالی به سرزمین مادری و شهر کودکی اش برگشته تا خانه قدیمی پدری را ببیند و در این میان داستان بزرگترین ترس و ندامت زندگی اش را تعریف می کند.

آغوش باز نیز ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی علی سرتیپی است که دومین شی جشنواره نیز در تالار حافظ اکران شد.

فیلم «آغوش باز» روایتگر سه داستان خانوادگی مرتبط با هم است که در قالب ماجرایی از برپایی یک کنسرت موسیقی جریان دارد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در ۱۲ نوبت باقیمانده تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد؛ در مجموع ۱۷ فیلم این جشنواره در سه سیمنای شیراز اکرام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha