۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85382134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۹ نفر در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان تایید صلاحیت شدند

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۳۹ نفر بر اساس آخرین اعلام هیات نظارت شورای نگهبان در این حوزه انتخابیه تایید شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ از مجموع ۵۷ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان پیش از این صلاحیت ۳۷ نفر از داوطلبان توسط هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان تایید شده بودند که با تایید نهایی ۲ نفر دیگر این تعداد به ۳۹ نفر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: نتیجه نهایی تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت شورای نگهبان در اختیار ستاد انتخابات وزارت کشور قرار گرفت و متعاقب آن به حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ارسال شد.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: با توجه به آنکه داوطلبان تایید شده نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۲۵ بهمن ماه فرصت تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند، از این رو احتمال تغییر در شمار داوطلبان حوزه انتخابیه گناباد و بجستان تا زمان یادشده وجود دارد.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و همچنین ۶ نماینده نیز از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha