۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85382255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: روند سرمایه‌گذاری در شهرستان دیلم رشد یافته است

گناوه – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: روند سرمایه گذاری در شهرستان دیلم رشد یافته و براساس ارزشیابی ۲ سال گذشته، طرح‌های جدیدی در حال اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، علی باستین شامگاه جمعه در جمع مدیران شهرستان دیلم در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: اقتصاد شهرستان دیلم متکی به دریا است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در شهرهای ساحلی باید حداکثر استفاده از ظرفیت دریا و توسعه مبتنی بر اقتصاد دریامحور را در همه جهات پیش ببریم.

وی افزود: باتوجه به اینکه در این شهرستان در زمینه صنعت مرغ کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته و سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی شده است، باید زنجیره این صنعت تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: این شهرستان در زمینه مرغداری‌، هفت واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۲۲۸ هزار قطعه در روز فعال دارد که اجرای چهار واحد جدید نیز در ایام الله دهه مبار فجر آغاز شده است.

باستین ادامه داد: با هدف توسعه صنعت مرغ و تکمیل این زنجیره در استان، به سرمایه گذران پیشنهاد می شود در زمینه ایجاد واحدهای مرغ مادر که اولین حلقه این صنعت است، وارد شوند و دولت نیز از آنها حمایت کامل م‌ی کند.

وی گفت: سایت بویرات شهرستان دیلم فرصت خوبی برای تکمیل زنجیره آبزی پروری و سرمایه‌گذاری است و تیم اقتصادی استان آماده حمایت‌های لازم در این زمینه خواهد بود.

معاون استاندار بوشهر: روند سرمایه‌گذاری در شهرستان دیلم رشد یافته است

وی بیان کرد: در بحث جهاد تبیین انتظار داریم حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی در کنار بخش اقتصادی استان باشند و کارهای خوب و بسیار بی بدیلی را که صورت گرفته است به اطلاع مردم رسانده شود.

استان بوشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر به یک‌کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و طرح های متنوع عمرانی در شهرستان های ۱۰ گانه در دست اجرا است.

محمدهادی رستمیان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده که به ویژه در روستاها شاهد شتاب خوبی در عمران روستاها هستیم.

وی افزود: در دهه فجر امسال یک هزار و ۷۲۹ پروژه عمرانی با ۱۶۰ هزارمیلیاردریال در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرای آن آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرستان دیلم در دهه مبارک فجر ۲۱۷ برنامه داشته که ۶۷ مورد طرح های عمرانی بوده که ۳۲ طرح در سطح روستاها اجرا شده است‌.

معاون استاندار بوشهر: روند سرمایه‌گذاری در شهرستان دیلم رشد یافته است

وی افزود: از طرح های شاخص شهرستان که شاهد بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود، می‌توان به سد دره امیری، پست برق، جاده گوره به گچساران و پلاژ بانوان اشاره کرد.

رستمیان بیان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم جاده گوره به گچساران و همچنین فاز دوم جاده دیلم به بهبهان در دهه فجر آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: پلاژ بانوان خواسته به‌حق بانوان شهرستان دیلم باعث رونق گردشگری خواهد شد که در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی جاده دیلم به بی بی حکیمه را در برنامه شهرستان داریم که باعث می‌شود چند روستا از بن بست خارج شوند و به زودی شروع می شود.

رستمیان گفت: افتتاح ساختمان اداره گاز هم از برنامه هایی است که اجرا می‌شود و تقدیم‌ مردم شریف شهرستان دیلم خواهد شد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha