۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85382385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

به پیروزی نزدیک می‌شویم/ناکامی رژیم اسراییل در تحقق اهدافش در غزه

تهران- ایرنا- مسئول منطقه بقاع حزب الله لبنان به ناکامی دشمن صهیونیست در تحقق اهدافش در جنگ غزه اشاره کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از العهد، «حسین النمر» مسئول منطقه البقاع حزب الله لبنان از شکست دشمن صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه خبر داد و افزود: آنچه در غزه و کرانه باختری رخ می‌دهد، به مثابه نابودی زیرساخت‌ها و از بین بردن انسانهاست.

النمر درباره جبهه لبنان نیز بیان کرد: از ابتدای جنگ علیه غزه، مقاومت لبنان به حمایت از آن برخاسته، دشمن را در نوار مرزی مشغول کرده، نظامیانش را هدف قرار داده و ادوات نظامی آن را منهدم و شهرک نشینان را آواره کرده است.

وی افزود: دشمن در حال حاضر به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکستش در غزه با حمله به لبنان است و اگر مرتکب حماقتی شود، درسی فراموش نشدنی خواهد گرفت که سرآغاز زوال اسرائیل خواهد شد.

این مقام مسئول حزب الله ادامه داد: غزه بیش از ۱۲۰ روز مقاومت کرده است. به روزی نزدیک می‌شویم که پشت سر سید مقاومت در قدس نماز بخوانیم.

النمر خطاب به کسانی که در داخل لبنان سخن گفتن از پیروزی را به سخره می‌گیرند، نیز گفت: تاریخ و نتایج را مورد توجه قرار دهید، غزه پیروز شده است. پیروزی ها با میزان شکست در تحقق اهداف عیان می‌شود. همه اهداف دشمن در غزه شکست خورده و دشمن برای صلح به کشورهای حامی خود روی آورده است.

از سوی دیگر «غازی زعیتر» نماینده پارلمان لبنان نیز تاکید کرد: اولویت حمایت جنوب است. خطاب به برخی ها که می‌گویند مقاومت به دنبال کشاندن لبنان به جنگ است، می‌گوییم که ما در حال پاسداری از سرزمین مان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha