بخش های جدید بیمارستان امام (ره) ارومیه با حضور وزیر فرهنگ افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- بخش های جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه شامل جی‌آی‌سی‌یو، جراحی فک و صورت و همچنین افزایش تعداد دستگاه های ام‌آرآی و سی تی آنژیو با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، آیین ویژه افتتاح این طرح های تشخیصی و درمانی روز شنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در این خصوص گفت: در این آیین بخش GICU با ۳۴ تخت در زیربنای ۹۷۹ متر مربع و بخش جراحی فک وصورت با هفت تخت و زیربنای ۲۴۰ متر مربع به بهره برداری رسیدند.

امیر اولیایی افزود: آغاز بهره برداری از دستگاه سی تی آنژیو ۱۲۸ اسلایس و دستگاه MRI یک و نیم تسلا از دیگر بخش های این برنامه بود.

وی اضافه کرد: برای بهره برداری از این بخش ها و تجهیزات یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از آنها بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه برای نخستین بار دارای بخش جراحی فک و صورت شد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه ادامه داد: همچنین ظرفیت بخش GICU بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با افتتاح این طرح ها به ۲ برابر افزایش یافت و دستگاه MRI وسی تی آنژیو آن نیز به ۲ دستگاه رسید.

اولیایی گفت: روزانه ۱۲هزار نفر مراجعه کننده به این مرکز درمانی و بیمارستان با ۷۰۰ تخت و ۲۹ بخش فعال مشغول خدمات دهی به مراجعه کنندگان است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه یکی از بزرگترین بیمارستان های آذربایجان غربی و حتی شمال غرب کشور است که مراجعان قابل توجهی نیز از ارومیه، دیگر شهرهای استان دارد.

این بیمارستان در دهه ۷۰ به بهره برداری رسیده و طی حدود ۳۰ سال گذشته ظرفیت آن همواره ارتقا یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha