استاندار لرستان: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اندیشیده شده است و نامزدهای انتخاباتی احساس امنیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز شنبه در شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار کرد: انتخابات به نظام اسلامی مشروعیت می‌دهد چراکه سرنوشت کشور در انتخابات به دست مردم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و حضور حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت از ارکان اصلی این رویداد مهم می‌باشد.

وی افزود: در خصوص برگزاری انتخابات سالم تدابیر لازم اندیشیده شده و تمامی نامزدهای انتخاباتی احساس امنیت می‌کنند چراکه از آرا صیانت خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: همه کمک خواهیم کرد تا با حضور در انتخابات، برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی رقم بزنیم همچنین حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

زیویار گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری است و مردم در انتخابات سرنوشت را رقم خواهند زد که در این راستا حافظ آرا خواهیم بود.

استاندار لرستان گفت: مردم شهرستان کوهدشت حق بسیاری بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس پیش قدم بودند بنابراین باید مورد توجه قرار گیرند چراکه سرمایه اصلی این منطقه در حال مهاجرت می‌باشد.

زیویار گفت: تامین آب کشاورزی از دیگر مشکلات کوهدشت است و تکمیل سد معشوره می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک کند همچنین تکمیل بیمارستان رازی، چندین چهار خطه و طرح های مختلف عمرانی ضروری است.

امام جمعه کوهدشت نیز گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان فراهم شود همچنین اشتغال، تامین آب شرب و مسکن از مطالبات مردم می‌باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی افزود: کوهدشت دچار عقب ماندگی در توسعه می‌باشد که باید بیش از گذشته به این شهرستان توجه شود.

فرماندار کوهدشت نیز ادامه اظهار کرد: دهه فجر امسال چهار هزار و ۸۲۰میلیارد ریال طرح در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی و موجب امیدآفرینی در بین اقشار مختلف شد همچنین از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

محمد مرادی کفراج گفت: یکی از مطالبات مردم پیشرفت، رونق و اختصاص چند برابری اعتبار به طرح های شهرستان کوهدشت می‌باشد همچنین تکمیل بیمارستان رازی به صورت جدی در دستور کار قرار داشته و اکنون ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: احداث جاده چنار به کوهدشت از سال ۹۲ آغاز شده و تا ۱۴۰۰ کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما اکنون از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اختصاص پنج هزار میلیارد ریال به سد معشوره گفت: امسال حدود یک میلیون نفر زائر از شهرستان کوهدشت به سمت کربلا عبور کردند و حدود ۷۰۰ هزار نفر پذیرایی شدند.

مرادی کفراج همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: سلامت در برگزاری این رویداد مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد اجرایی برخورد خواهد شد.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان دارد و انتخابات ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha