آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۴ مجتمع خدمات بین راهی بوشهر

بوشهر- ایرنا- چهار طرح مجتمع خدمات بین راهی با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر روز شنبه در این آئین گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، همت بخش خصوصی و حمایت این اداره کل، سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای «گناوه- برازجان»، «برازجان- بوشهر» و «کمربندی برازجان- اهرم» به بهره برداری رسید.

سیدطالب لواسانی افزود: همچنین عملیات اجرایی یک مجتمع خدمات رفاهی نیز در محور «گناوه- دیلم» آغاز شد.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این طرح ‌ها ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که جهت مناسب سازی راه دسترسی و نصب تابلوی راهنمای این مجتمع‌ها نیز ۲۰ میلیارد ریال توسط این اداره کل هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: هر مجتمع خدماتی بین راهی به طور متوسط زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را فراهم می‌کند.

لواسانی عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تمرکز خدمات برای کاربران جاده‌ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات و افزایش جاذبه‌های گردشگری مؤثر هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اکنون ۲۹ مجتمع خدمات بین راهی در نقاط مختلف استان در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: ۱۸ مجتمع در حال ساخت و ۳۲ مجتمع دیگر در مرحله استعلام برای احداث قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha