۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85382753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات کشف شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبر: 85382753
پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات خراسان جنوبی گفت: پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از پنج دستگاه خودرو در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ها به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج متهم دستگیر که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف خودرو شوتی در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس نیز از توقیف یک خودرو شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "شهید زارع" شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو شوتی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و بیشتری کالای قاچاق در این استان سوخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha