۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85382768
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85382768
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به مسیر راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در مرکز این استان از تقاطع غزه تا میدان عاشورا، محدودیت‌ های ترافیکی شهر کرمان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز شنبه افزود: همزمان با ساعات اولیه صبح ۲۲ بهمن از سه راه گنجعلیخان به سمت غرب تقاطع غزه و از تقاطع بهداری به سمت شرق تقاطع غزه محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در خیابان شریعتی نیز از سه راهی شهید چمران به سمت تقاطع کاظمی، از خیابان شهید فولادی (عباس صباحی) به سمت تقاطع کاظمی و در خیابان شهید فولادی از تقاطع ابن سینا - شهید فولادی به سوی شرق تقاطع ابن سینا و خیابان فلسطین محدودیت ترافیکی لحاظ می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: در خیابان سادات خشرو (ابن سینای شرقی) به سمت غرب، تقاطع ابن سینا تا فلسطین، در خیابان ابوحامد از سه راهی پلیس به سوی غرب میدان بسیج، در خیابان شهید کامیاب از سه راهی خیابان شهید فولادی به سمت شرق میدان بسیج و در خیابان پاسداران از سه راهی خیابان ارتش به سمت شرق تقاطع پاسداران محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: محدودیت تردد برای وسایل نقلیه در خیابان کارگر از سه راهی تامین اجتماعی خیابان مصلا به سمت غرب تقاطع پاسداران، از خیابان مصلا، جانباز شرقی به سمت غرب میدان عاشورا، از خیابان جانباز غربی از سه راهی ورزش به سمت شرق میدان عاشورا و نیز از کوچه ۶ بلوار شهید عباس پور به سمت جنوب میدان عاشورا لحاظ خواهد شد.

سرهنگ خوشوقت افزود: همچنین از تقاطع توحید به سمت جنوب تقاطع غزه از دیگر محدودیت های عبور و مرور این منطقه از شهر کرمان است.

وی بر همکاری مردم با پلیس راهور در اجرای این محدودیت های ترافیکی و همچنین رعایت احتیاط در ترددهای سواره و عابران پیاده تاکید کرد.

مراسم جشن انقلاب و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر کرمان و سایر نقاط این استان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha