۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85382893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌ ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز اعلام شد

اهواز- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت، جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکل ترافیکی و برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان اهواز اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید حسنوند شنبه بیان کرد: محدویت‌های ترافیکی از میدان ساعت به سمت میدان مولوی، معابر منتهی به میدان مولوی و پل چهارم، خیابان آزادگان جنوبی از میدان شهدا به سمت سه راه آزادگان، تمامی معابر منتهی به خیابان‌های سلمان غربی و شرقی، خیابان شریعتی شمالی از تقاطع امام(ره) به سمت تقاطع سلمان فارسی، خیابان شریعتی جنوبی از نبش خیابان کافی به سمت تقاطع سلمان فارسی است.

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین شامل بلوار شهید مدنی مسیر شمال به جنوب و برعکس، خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال و برعکس، خیابان طالقانی مسیر شرق به غرب و خیابان رستگاری مسیر شرق و بالعکس استفاده کنند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: از ساکنانی که در محدوده طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر اهواز زندگی می‌کنند درخواست می‌شود از پارک خودروهای خود از ساعت ۲۳ شنبه ۲۱ بهمن ماه در این مسیرها خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، پیش از این فرمانداری اهواز مسیر راهپمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال را از منطقه امانیه – میدان مولوی(سه گوش)- خیابان سلمان فارسی- چهار راه سلمان فارسی(نادری) تا چهار راه آبادان این شهرستان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha