۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85382991
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان:راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش گفتمان وحدت ملی و همدلی است

رشت _ایرنا _ استاندار گیلان گفت: مردم این استان همگام با سراسر کشور فردا با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتمان وحدت ملی، همدلی و هماهنگی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر روز شنبه در مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان در شهرستان خمام اظهار کرد: مردم همچنین با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتمان ضد استکباری، دشمن شناسی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند و به رخ جهانیان می کشند.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط خاصی را موجب می شود، از آنان خواست تا در کنار سایر اقشار با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت ملی را به نمایش بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال در کشور بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم است، سرنوشت چهار سال آینده کشور تضمین می شود از اینرو باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

وی افزود: این انتخابات به ویژه در این برهه از تاریخ که دشمن با امپراطوری رسانه ای خود برای دلسرد کردن مردم ایران می کوشد، بسیار مهم است الیته مردم همواره نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و در همه صحنه ها پایبندی شان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه هر رای ما برای اقتدار و تعالی نظام و نابودی دشمن است، اظهار کرد: مردم افراد صالح را برگزینند و دیگران را برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ترغیب کنند.

وی افزود: باید با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را به احتزاز در آوریم و اعلام کنیم که زیر سایه پروردگار در مسیر ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده ایم و راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و نقشه راهی که رهبری ترسیم کرده، ادامه دهیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفت به تشریح افتتاح پروژه های دهه مبارک فحر امسال در گیلان پرداخت و افزود: در دهه فجر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

۱۸ واحد آموزشی و پرورشی با ۵۹ کلاس، ۶ هزار و ۴۱۳ مترمربع زیربنا با هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha