۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85382995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نارضایتی مردم از دستگاه‌ها با جدیت رصد می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: کمیته‌ای تحت عنوان "رصد نارضایتی‌ها" تشکیل شده که در قالب آن نارضایتی مردم از دستگاه ها یا مدیران رصد و اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی روشن روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در کردستان نسبت به سایر استان ها نارضایتی از دستگاه ها بسیار کمتر است.

وی با بیان اینکه کانال‌هایی برای رصد نارضایتی‌ها از جمله از طریق فرمانداری‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: کوتاهی مدیران یا دستگاه ها، احصا می شود و کم کاری قابل قبول نیست؛ چراکه مردم لایق بهترین خدمات هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: هدف ما از تشکیل این کمیته این است در کنار مدیران برای رفع کاستی ها و مشکلات گام برداریم.

روشن از تشکیل جلسات این کمیته به صورت ۲ هفته یکبار خبر داد و گفت: این کمیته در تمام شهرستان‌ها تشکیل شده و به طور مرتب نارضایتی ها رصد می شود.

وی یادآور شد: آمار جرایم در کردستان روبه کاهش است و از لحاط وقوع سرقت رتبه آخر کشور را داریم که نشان از فرهنگی بودن استان دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در ادامه به ضرورت شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم در این راهپیمایی نماد وحدت ملی و اقتدار ایران اسلامی است.

روشن اضافه کرد: تمهیدات لازم توسط مجموعه های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات شایسته به مردم در روز ۲۲ بهمن اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه مراسم نورافشانی شنبه شب ساعت ۲۱ در میدان آزادی سنندج و برخی شهرستان‌ها برگزار می شود، افزود: موکب هایی برای پذیرایی و غرفه‌های فرهنگی در میدان آزادی سنندج برما شده که به مردم خدمات خواهد داد.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان، آمار نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی را ۱۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد، ۵۹.۸ درصد کل کاندیداها را تشکیل داده‌اند.

روشن با بیان اینکه در حوزه امنیت انتخابات، هماهنگی های لازم صورت گرفته است، اضافه کرد: تمام شعب اخذ رأی به صورت آنلاین هستند و تدابیر لازم برای روستاهای برفگیر در روز انتخابات اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha