غیبت خدابنده‌لو در تمرین مس رفسنجان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبر: 85383021
غیبت خدابنده‌لو در تمرین مس رفسنجان

کرمان - ایرنا - محمد خدابنده‌لو بازیکن مورد علاقه پرسپولیس در تمرین امروز(شنبه) تیم فوتبال مس رفسنجان شرکت نکرد تا گمانه‌زنی در خصوص انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت شدت بگیرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس در زمان هدایت ساکت الهامی سرمربی پیشین رفسنجانی‌ها با ارسال نامه‌ای خواهان جذب محمد خدابنده‌لو هافبک مس رفسنجان شد تا مذاکرات اولیه در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر شکل گیرد.

در ابتدا اختلاف مدیران ۲ باشگاه بر سر رقم رضایت نامه خدابنده لو بود که پرسپولیسی‌ها حاضر به پرداخت رقم پیشنهادی رفسنجانی‌ها نبودند تا مذاکرات به نتیجه‌ای نرسد.

ضمن آنکه با تغییر کادر فنی مس رفسنجان و انتخاب "محرم نویدکیا" به عنوان سرمربی این تیم، کادر فنی مس اعلام کرد که خواهان این بازیکن است.

"خدا بنده لو" روزهای گذشته ضمن حضور در تمرینات، در بازی دوستانه تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران نیز به میدان رفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت تا عده‌ای انتقال این بازیکن را به جمع سرخپوشان پایتخت منفی بدانند.

اما این بازیکن امروز در تمرین نارنجی پوشان حاضر نشد تا دوباره حرف و حدیث‌های جدایی این بازیکن شدت بگیرد و هواداران پرسپولیس را به جذب این بازیکن امیدوارتر از گذشته کند.

البته تا این لحظه انتقال خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان به جمع بازیکنان پرسپولیس تهران به صورت رسمی قطعی و یا اعلام نشده و مدیران ۲ باشگاه نیز اظهار نظر رسمی در خصوص انتقال این بازیکن نداشتند.

بازگشت عراقی‌ها به مس رفسنجان

همچنین علی عدنان و منتظر محمد به عنوان ۲ بازیکن عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان طی روزهای گذشته و پس از بازی‌های جام ملت‌های آسیا به تمرینات این تیم بازگشته اند و در حال آماده‌سازی برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور هستند.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ۱۵ بازی نیم فصل نخست لیگ برتر فقط ۱۵ امتیاز به دست آورد و این تیم اکنون در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha