فرماندار: دزفول مظهر اتحاد اقوام است

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه دزفول مظهر اتحاد، انسجام و همدلی اقوام مختلف است، گفت: اقوام این شهرستان همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند و با حضور گسترده در انتخابات حماسه ماندگار دیگری رقم می‌زنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند عصر شنبه در همایش بزرگ سران طوایف،‌ عشایر و ‌متنفذین شهرستان دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود: همه در شهرستان دزفول با هر قومیت، لباس، فرهنگ و زبانی با پیروی از رهبر معظم انقلاب همدل، هم صدا، متحد و در کنار یکدیگر هستند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با اعمال فشارهای اقتصادی به دنبال دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات است.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه به ایرانی بودن و زندگی در زیر پرچم نظام اسلامی افتخار می کنیم، ادامه داد: اتحاد اقوام مختلف از لر، عرب و بختیاری تا ترکاشوند و دزفولی بی بدیل و این انسجام در صحنه‌های مهم تاریخی خود نمایی کرده است.

وی ادامه داد: پیام اتحاد و انسجام اقوام مختلف زیر پرچم مقدس نظام اسلامی به دشمنان، عزت و اقتدار کشور است و همه اقوام با هر لباس، زبان و فرهنگی در کنار همدیگر پشتیبان نظام اسلامی هستیم.

خردمند حضور گسترده سران طوایف، عشایر، متنفذین و ریش سفیدان اقوام مختلف دزفول در این همایش را دل گرم کننده و امیدبخش دانست و گفت: مسوولان دزفول افتخار خادمی مردم شریف دیار مقاومت را دارند و برای گره گشایی از مسایل شهرستان شبانه روز در تلاش هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲ رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه افزود: با مشارکت همه اقوام و طوایف و مردم دیار مقاومت ایران اسلامی، اسفندماه امسال حماسه ماندگار دیگری با مشارکت حداکثری ثبت خواهد شد.

فرماندار هر رای در انتخابات را به مثابه گامی در راستای اقتدار و عزت ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بر کاهش مشارکت در انتخابات متمرکز شده اند که تلاش آنها با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راه به جایی نخواهد برد.

فرماندار: دزفول مظهر اتحاد اقوام است

عشایر موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند

امام جمعه دزفول نیز در این همایش عشایر را موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت: کشورهایی که روزی در مقابل ایران اسلامی گردن کشی می کردند و از گزینه‌های روی میز علیه ایران حرف می زدند امروز هیچ گزینه ای در برابر ایران ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد خدشه در وحدت میان اقوام کشور است، افزود: وحدت اقوام و انسجام میان امت با امام ریشه در باورهای دینی ملت ایران دارد و به همین دلیل دشمن بر تضعیف باورهای دینی جوانان کشور متمرکز شده است.

وی افزود: همه سران عشایر و طوایف از اقوام مختلف به عنوان خواص جامعه در تبیین دستاوردهای انقلاب و مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت دارند.

امام جمعه دزفول پرهیز از قوم گرایی در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: نماینده ای برای مجلس شورای اسلامی باید انتخاب شود که امین رای مردم باشند و خود را نماینده همه اقوام و مردم شهرستان دزفول بداند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را موجب اقتدار کشور دانست و افزود: هر رای مردم در انتخابات در عزت، عظمت و استقلال کشور موثر است.

حجت الاسلام بهرامپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام خمینی(ره)، ایران اسلامی را از زیر بار استثمار و استکبار رهایی بخشید، گفت: دشمنان ایران اسلامی شبانه روز برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی در تلاش هستند که این تلاش‌ با هوشیاری مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی ناکام مانده است.

حجت الاسلام بهرامپور افزود: نهضت امام خمینی(ره) عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زد و با بیدار کردن ملت‌ و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران، ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکست.

وی ادامه داد: دشمن سالها است که توهم سقوط جمهوری اسلامی را دارد ولی آنچه که در واقعیت در حال نابودی است توطئه‌ و نقشه‌ آنها در منطقه است.

امام جمعه دزفول بیان کرد: تمام قدرت‌های مادی دنیا که با تکیه بر قدرت نظامی خود روزی ایران اسلامی را تهدید می کردند امروز به برکت تلاش نخبگان علمی کشور به چنان قدرت نظامی دست یافته‌اند که دشمن حتی جرات تهدید ایران اسلامی را هم ندارد.

وی با بیان اینکه توان نظمی ایران اسلامی لرزه بر اندام مستکبران انداخته است، افزود: عزت و اقتدار نظامی اسلامی در گرو استمرار پشتیبانی از ولایت فقیه است.

فرماندار: دزفول مظهر اتحاد اقوام است

به گزارش ایرنا، در این همایش شاعران شهرستان دزفول اشعاری به زبان بختیاری، عربی و دزفولی خواندند که با استقبال حاضران مواجه شد.

سران طوایف، عشایر و متنفذین اقوام مختلف دزفول در این همایش ضمن تجدید بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، بر پشتیبانی از نظام اسلامی تا تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در حاشیه این همایش نیز جوانان عرب با برپایی سیاه چادر با قهوه عربی و بانوان بختیاری نیز با پخت نان محلی به پذیرایی از میهمانان این همایش پرداختند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت ۵۲ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان خبر داده است.

از تعداد یکهزار و ۳۷۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده در خوزستان، با بررسی‌های انجام شده توسط هیات نظارت تعداد ۶۵۵ نفر معادل ۵۲ درصد تایید صلاحیت شدند، ۵۳۶ نفر معادل ۴۲ درصد عدم تایید و ۸۵ نفر معادل ۶ درصد عدم احراز صلاحیت شدند.

استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در مجموع ۱۸ نماینده به نمایندگی از مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی عضویت دارند.‌

حوزه انتخابیه دزفول دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha