زنجیر اتحاد مردمان غیور لرستان در جشن انقلاب

خرم‌آباد - ایرنا - در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر زنجیر اتحاد و همبستگی غیوران لر تبار شکل گرفته و حماسه حضور را به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش ایرنا، امروز حضور حماسی مردم دیار ولایی لرستان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ملت همیشه در صحنه این استان رقم زد و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حالی در این مرز و بوم بر پا شد که حضور آحاد و اقشار مختلف مردم در ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی چشمگیر بود و از نخستین ساعات صبح امروز مردم مشتاقانه به منظور حضور در راهپیمایی و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خیابان ها و معابر حاضر شدند.

امروز پیر و جوان بر خلاف سرمای هوا زنجیر اتحادی ناگسستنی را به وسعت همت مردمان این دیار تنیدند و همچون دریایی خروشان در مقابل یاوه گویی های دشمنان و استکبار خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

همتی وصف ناشدنی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهیدان سرافراز و شهید سلیمانی های این نظام چشم هر بیننده ای را خیره و دهان هر بدخواهی را بسته است، چرا که این مردم دست از انقلاب خود نکشیده و همچنان مدافع و حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

مردم لرستان امروز تداعی بهار انقلاب در سرما بودند، چراکه با وجود سپری کردن روزی زمستانی، بهاری زیبا خلق کردند که شکوفه ها و جوانه های انقلاب چسم نوازی این صحنه را چند برابر کرده و تصاویر گام دوم انقلاب در این دیار ورق زده شد.

فرزندان و دلبندان این دیار به همراه والدینشان امروز درس مقاومت و رشادت آموختند و شعار میمیریم ذلت نمی پذیریم را زمزمه کردند تا مشت آهنینی بر دهان استکبار و استعماری باشند که چشم طمع به این مملکت زرخیز دارد.زنجیر اتحاد مردمان غیور لرستان در جشن انقلاب

زنجیر اتحاد مردمان غیور لرستان در جشن انقلاب

اما آنها باید بدانند که گنج و ثروت واقعی این سرزمین زرخیز جوانان و شیر زنان و شیر مردان ایثارگر و شهادت طلبی هستند که هرگز در طول تاریخ روی خوش به زیاده خواهان نداده اند.

این مردم امروز به صحنه آمدند تا با برپایی جشن انقلاب آمادگی خود را برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز اعلام کنند و به جهانیان نشان دهند که همچنان خواهان رقم زدن سرنوشت خود هستند و نمی خواهند سرنوشت و فرزندان خود را به فتنه گران و استکبار واگذار کنند.

امروز روز جشن ملت ایران و غم استکبار است،چراکه ناچار به نظاره ی صحنه های همبستگی این ملت با وجود تحمل تحریم های ظالمانه هستند و خوب می دانند که استقامت این ملت چیزی جز عقب نشینی و خواری برای استکبار ندارد.

امروز سیل خروشان غیرت لرستان سیلی محکمی برصورت شرمگین استکبار جهانی است تا بار دیگر صحنه های حمایت و پاسداشت این ملت را از انقلاب اسلامی و اهدافش نظاره گر باشند و بدانند نهالی که ۴۵ سال پیش توسط این ملت کاشته شده اکنون درخت تنومندی است که ملت ایران با جان و دل حامی آن هستند و دست بدخواهان را در تجاوز به آن قطع خواهند کرد.

این ملت ملت امروز آمدند تا فریاد پاسداری از انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و شور و شعف همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را در کوچه و خیابان های شهرها خلق کنند و آمادگی هر چه بیشتر خود ا برای شرکت در انتخابات اسفند ماه اعلام کنند چراکه همچنان این ملت می خواهند سرنوشت ساز کشور و اینده و فرزنذدان خود باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha