حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی است

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از مردم برای برگزاری آیین‌های باشکوه ویژه دهه مبارک فجر گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاقمندی مردم به انقلاب و نظام خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه شنبه در یک برنامه تلویزیونی در شبکه جهانبین افزود: مردم چهارمحال و بختیاری در برهه‌های زمانی مختلف همیشه حماسه آفرین بودند و امروز نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب دلگرمی و خوشحالی دوست‌داران انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شود.

چهارمحال و بختیاری در مدار توسعه و پیشرفت قرار دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اجرای طرح‌های توسعه‌ای تعریف شده امروز این استان در مدار توسعه و پیشرفت قرار دارد.

حیدری اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز اجرای طرح‌های پیشران در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین آب پایدار، آغاز عملیات اجرایی سدهای مختلف، تعیین تکلیف طرح‌های نهضت ملی مسکن در بیش از ۳۰ شهر و تامین ۸۰ درصد زمین مورد نیاز، توسعه بیمارستان‌ها، درمانگه‌‎ها، خانه‌های بهداشت و تزریق ۲۰ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی، تامین زیرساخت‌های ورزشی برای ایجاد نشاط در بین جوانان، بازگرداندن بیش از ۷۰ واحد راکد صنعتی به چرخه فعالیت، ورود هلدینگ‌های مختلف اقتصادی تنها بخشی از اقدامات انجام شده ظرف ۲سال و نیم گذشته از عمر دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در طول ۴۴ از عمر انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی از استان اقدامات قابل توجهی در حوزه شهری، روستایی، زیرساخت‌ها، آبرسانی، حوزه سلامت و دیگر بخش‌ها انجام شده که با وجود تحریم‌ها و تهدیدها جز با کار جهادی کسب این دستاوردها امکانپذیر نبود و مقایسه شرایط فعلی با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت از زمین تا آسمان دارد.

وی تشکیل ستاد استان‌های زاگرس را از مهمترین رهاوردهای سفر استانی رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: تاکنون این ستاد چهار نشست برگزار کرده و انتظار می‌رود با پیگیری معاون اجرایی رییس جمهور و تصمیم‌های اساسی گرفته شده تحولی در این استان‌ها ایجاد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha