واکنش مامیاشویلی به عدم صدور روادید کشتی‌گیران روس در قهرمانی اروپا

تهران -ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی روسیه گفت: همه ورزشکاران روسی چند روز مانده به آغاز قهرمانی کشتی اروپا هنوز روادید حضور در این مسابقات را ندارند.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت کشتی داغستان، مسابقات کشتی قهرمانی اروپا از ۲۳ بهمن ماه (۱۲ فوریه) در شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود. با توجه به نزدیک بودن المپیک پاریس، تیم روسیه بنا دارد تا با تمام قوا در این مسابقات حضور یابد. یکی از غایبان مطرح تیم روسیه در این مسابقات، عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۲ نشان طلای المپیک است.

میخائیل مامیاشویلی در این خصوص اظهار کرد: تا به امروز از ۳۰ ورزشکاری که قرار است در مسابقات قاره‌ای شرکت کنند، تنها ۱۸ نفر در سه وزن کشتی روادید دریافت کرده‌اند. امیدواریم ویزاهای باقی مانده را در آینده نزدیک دریافت کنیم. در مسابقات قهرمانی اروپا تیم ما در تمامی اوزان نماینده خواهد داشت.

رییس فدراسیون کشتی روسیه ادامه داد: در این مسابقات برای حضور بنا داریم پس از عدوم صدور ویزا برای نفر نخست تیم، نفرات دوم و سوم که دارای روادید هستند را جایگزین کنیم، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انزوای کاملی که آنها آرزوی آن را دارند، رخ ندهد.

بر اساس گزارش این سایت روسی، برای تیم کشتی آزاد روسیه تنها عباسگاجی ماگومدوف در وزن ۶۱ کیلوگرم، گاجی مراد رشیدوف در وزن ۶۵ کیلوگرم و ماگومد کوربانوف در وزن ۹۲ کیلوگرم ویزا دریافت کردند و همچنین نفرات دوم در سایر اوزان نیز ویزای خود را گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha