نمایش همدلی مردان و زنان با فریادهای الله اکبر در میدان پاسداران قشم

قشم - ایرنا - مردان و زنان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس سرزمین آب و آفتاب امروز (یکشنبه) با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جشن بزرگ انقلاب در آخرین روز از دهه مبارک فجر، با فریاد دشمن شکن الله اکبر بار دیگر با آرمان های انقلاب، شهدا و رهبری بیعتی دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چهل و پنجمین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قشم در هوایی ابری، صحنه های زیبایی از همدلی و یکرنگی ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به همراه دارد؛ در این روز با شکوه همه قشرهای مردم اعم از پیر، جوان، کودک و نوجوان حضور پر شوری دارند.

مردم همیشه در صحنه جزیره قشم نگین خلیج فارس از ساعتی قبل از آغاز این مراسم به خیابان های این شهر آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست و مرزبانی از انقلاب اسلامی بیفزایند.

با شروع راهپیمایی در ساعت ۹ صبح خیابان های منتهی به میدان پاسداران (بانک ملی) به سمت بلوار ساحلی قشم مملو از جمعیتی است که با فریادهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «لا اله الا الله»، «۲۲ بهمن پنجاه و هفت پشت ستمگران عالم شکست»، «نور خمینی ما، تابنده در جهان است نهضت اسلامی اش، معجزه‌ زمان است» و «یاد امام خمینی پاینده باد خامنه‌ای، رهبر ما زنده باد» خود را به این میدان می رساندند.

حضور مردان و بانوان سالخورده قشمی همراه با خانواده، کودکان با پدران و مادران و دختران و پسران دانش آموز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر شهدا از صحنه های دیدنی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در این شهرستان مرزی است.

پخش سرودهای انقلابی، سردادن شعارهای «شور و خروش بهمن خار به چشم دشمن»، «شد ماندگار بهمن ماه شکست دشمن»، «چاره مشکلات اقتصادی مدیر انقلابی و جهادی»، «پیام انقلاب ما همین است کلید فتح ما به دست دین است»، «حضور ما نشانه وحدت هم صدای بیداری این ملته»، «محاله پا پس بکشیم از راهمون دس بکشیم» و «حضور و انتخاب ما ضامن انقلاب ما» و حمل پلاکاردهایی از تصاویر شهدا صحنه های ماندگاری در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مردم قهرمان و همیشه در صحنه شهرستان مرزی قشم همانند سایر برنامه های ملی و مذهبی با شور و شوق فراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور دارند و با سر دادن شعارهایی با مضامین استکبار ستیزی از جمله «نصرمن الله و فتح قریب مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «درود بر اهل یمن مجاهدان خط شکن»، «انصارالله انصارالله ماشاالله»، «کودک کش صهیونیست نابودی تو قطعی ست» و «ما ملت شهادتیم فدایی ولایتیم» و «ما ملت شهادتیم ایرانی با غیرتیم» دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران سخنران مراسم امروز است.

پیروزی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن رنگین کمانی از جلوه های دست یاری قدرت الهی بر مردمانی است که با دستان خالی برای دفاع از میهن خود به پا خواستند.

در این روز با شکوه و تاریخی کلام مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حلاوت پیروزی را در کام ملت ایران چشاند.

معجزه کلام امام روح الله (ره) انسجام و بهم پیوستن قلب میلیون انسان برای ستیزه با بیدادگران داخلی و خارجی را مهیا کرد.

۲۲ بهمن پیش آهنگ عطر دل نواز آزادی به جای بوی باروت و بهار خجسته به جای زمستان طولانی غبار گرفته بر ایران است.

این روز باشکوه و تاریخی طلوع شکسته شدن قفس ها و پرواز پرستوهای آزادی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha