اقتدار جمهوری اسلامی را در ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت 

اردبیل-ایرنا- اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان ولایی اردبیل در بیانیه‌ای تاکید کردند با فریادهای بلند در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، اعضای انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن‌های سینمای جوان، شعر و ادب، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی و خوشنویسی استان، کانون‌های آگهی تبلیغی و مراکز انتشاراتی و چاپی استان، خانه مطبوعات استان، موسسات قرآنی، فرهنگی و هنری استان؛ همگام و همراه با مردم شهید پرور ایران اسلام و اهالی انقلابی استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، یک بار دیگر عشق و ارادت خود را به این نظام الهی و ارزش های آن به نمایش می‌گذارند.

در بیانیه ای که به همین مناسب منتشر شد، آمده است: دشمنان در چند دهه گذشته و در بزنگاه‌های موفقیت و شکوفایی ایران عزیز خواسته‌اند با ایجاد فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف کشورمان را دچار آشوب و التهاب کنند و این مردم غیور و ولایتمدار ایران بوده که تا پای جان به پای وطن ایستاده‌اند و ایرانمان هر روز سربلندتر از روزهایی است که دشمن متصور است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انعکاس دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نظامی و فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تاکید دارد، لذا همه وظیفه داریم برای اعتلای نام ایران و انقلاب این دستاوردها را به بهترین شکل تبیین نماییم.

اهالی فرهنگ و هنر استان اردبیل یادآورشدند: فرهنگ و هنر در خدمت جهاد تبیین و روایت دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر است و در این راستا نگاه عدالت محور به همه بخش‌ها دارد.

در بخش دیگری از بیانیه اهالی فرهنگ هنر و رسانه استان اردبیل آمده است: بار دیگر زمان آن رسیده که با فریادهای بلند در ۲۲ بهمن ماه امسال و در یک راهپیمایی باشکوه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و دشمنان نشان دهیم و همچنین حضور پرشورمان در انتخابات ۱۱ اسفندماه که نشان از صلابت و پایداری و ولایتمداری مردم ایران را دارد ، موجب خواری و ذلت بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha