۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85383283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جلوه‌‎هایی از راهپیمایی روستاییان ریگان با شتر در ۲۲بهمن+ فیلم

کرمان- ایرنا- اهالی روستای ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سوار بر شترهایشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن رفتند؛ راهپیمایان ریگانی در روستاهای دیگر نیز با سردادن شعارهایی یک بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، شترداران منطقه ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای به یاد ماندنی در دل کویر به یادگار گذاشتند. بخشدار رحمت آباد ریگان در مراسم راهپیمایی منطقه ده‌رضا به مناسبت ۲۲ بهمن افزود: عشایر همیشه وفادار به نظام جمهوری اسلامی در کنار مسئولان برای نمایش اتحاد و وحدت امروز راهپیمایی باشکوهی در دل کویر برگزار کردند.

موسی ملائیان ادامه داد: روستاییان و عشایر بخش رحمت آباد ریگان به عنوان مرزداران همیشه وفادار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری پیشرو و دشمن شکن خواهند داشت و امروز حضور دشمن شکن خود را نشان دادند.

مردم روستای سرزه بخش رحمت آباد ریگان نیز در ۲۲ بهمن امسال در مناطق کوهستانی ریگان حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند و با حضور در این راهپیمایی از وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب گفتند.

شهرستان محروم ریگان با ۹۸ هزار نفر جمعیت تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha