۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85383326
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خروش مردم انقلابی دارالمومنین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن+فیلم

همدان-ایرنا- راهپیمایی باشکوه و وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن‌ماه امروز یکشنبه با حضور گسترده و پررنگ مردم ولایتمدار و انقلابی دارالمومنین همدان هم‌زمان با سراسر کشور در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن در محل میدان امامزاده عبدالله شهر همدان تجمع کردند و با سر دادن شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» به سمت بلوار کاشانی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از طی مسیر از پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی در میدان امام خمینی (ره) گردهم می آیند.

"۲۲ بهمن ماه، یوم الله یوم الله"، "چهل و پنجمین بهار آزادیه راه امام و شهدا باقیه"، "الله اکبر"، "در بهار آزادی جای شهدا خالی"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از جمله شعارهای راهپیمایان همدان است.

هم اکنون، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان همدان در ۸۰ نقطه شهری و روستایی این استان با حضور پر شور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین در حال برگزاری است.

سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

مردم همدان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با در دست داشتن تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی آمده‌اند تا بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کنند، عزتمندی ایرانیان را به همگان ثابت کنند و انسجام خودشان را به رخ جهانیان بکشانند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان، ورزشکاران، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده است.

خروش مردم انقلابی و ولایتمدار دارالمومنین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن

۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اجرای سرودهای انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم تدارک دیده شده است.

اجرای برنامه‌ های مختلف فرهنگی، هنری و حماسی به خصوص ایراد سخنرانی از سوی میهمان کشوری، قرائت قطعنامه و سرود و شعارهای انقلابی برای ایجاد شور و نشاط در میان شرکت کنندگان حاضر در این راهپیمایی در حال انجام و برگزاری است.

مردم مومن و ولایتمدار استان همدان با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت خواهند کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند در عزم و ارده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha