وزیر علوم: برای حفظ استقلال سیاسی کشور هزینه می‌کنیم

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در خیل عظیم راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: پاسداری از خون شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم، برای حفظ استقلال سیاسی کشور هزینه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، محمدعلی زلفی گل پیش‌ازظهر امروز (یکشنبه) به جمع راهپیمایان چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی پیوست.

وزیر علوم در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دربار حضور مردم در جشن انقلاب گفت: ما بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری از خون شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم.

وزیر علوم: برای حفظ استقلال سیاسی کشور هزینه می‌کنیم

زلفی گل افزود: استقلال سیاسی کشور را حفظ کرده و برای آن هزینه می‌کنیم. پای این نظام ایستاده ایم و از آرمان‌های آن صیانت می‌کنیم و قدردان این همه محبت و لطف ملت ایران هستیم.

وی با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی گفت: جامعه دانشگاهی تمام قد برای رشد و توسعه کشور تلاش می‌کند. دانشگاهیان در بخش های علمی، بهداشت و درمان، صنعت و اقتصادی حرفی برای گفتن دارند.

وزیر علوم: برای حفظ استقلال سیاسی کشور هزینه می‌کنیم

وزیر علوم با بیان اینکه امروز تعداد دانشجویان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تعداد دانشگاه‌ها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: در پیش از انقلاب در بخش درمان شاهد حضور پزشکان هندی بودیم، حتی در دوران دفاع مقدس ما نمی توانستیم سیم خاردار بسازیم، اما امروز پرتاب ماهواره و پرتاب موجود زنده به فضا راه شاهد هستیم، همه این موارد مرهون نوع نگاهی است که انقلاب برای ما ایجاد کرده است.

زلفی گل رادامه داد: این دستاوردها نشان از این دارد که «ما می‌توانیم». با وجود تحریم‌ها به لطف پشتکار دانشگاهیان، ایران مستقل است و با پشتکار در عرصه‌های مختلف توانستیم با استقلال سیاسی کشور، خودمان برای ایران تصمیم بگیریم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن از صبح امروز با حماسه حضور ملت ایران و با رنگ و بوی انتخاباتی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha