۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85383415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی همصدا با ملت + فیلم

بیرجند - ایرنا - مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی همگام با سایر هموطنان امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر صحنه‌های ماندگار از دلدادگی به انقلاب و نظام را خلق کردند.

به گزارش ایرنا، حضور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ویژه در بخش‌ها و روستاهای مرزنشین خراسان جنوبی، تعهد و پایبندی مرزنشینان و عشایر غیور این دیار را به نمایش گذاشت.

مرد و زن، پیر و جوان حتی نوجوانان و کودکان در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی، خودجوش به صحنه آمدند به طوری که ساعتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی حرکت دیدنی خود را شروع کردند. برخی از آنان با تراکتورهای خود حضور یافتند.

راهپیمایان با حمل پرچم سه رنگ و بزرگ جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با شعارهای انقلابی و ضداستکباری، وحدت و یکپارچگی خود را در دفاع از حریم انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

زنان و مردان مرزنشین و عشایر خراسان جنوبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق و ثابت کردند که با همه وجود پای انقلاب و امنیت کشور ایستاده اند.

حضور این مرزداران راسخ در کنار سایر مردم انقلابی و در میان صفوف متحد راهپیمایان، با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، جلوه ای از حراست مرزهای غیرت و شرف این سرزمین را به نمایش گذاشت و صحنه هایی ناب را خلق کرد.

امروز همه آمدند تا بار دیگر در جشن ملی وحدت ایران اسلامی برای پیروزی بر رژیم طاغوت، تجدید پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل ببندند و با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.

 راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن در استان خراسان جنوبی امروز - یکشنبه - در بیش از ۱۴۰ نقطه استان همزمان با سـراسر کشـور برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha