دادستان تهران: دشمن از نسل امروزی انقلاب هراس دارد

تهران - ایرنا - دادستان تهران صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم به ویژه جوانان دانست و گفت: دشمن از نسل امروزی انقلاب هراس دارد چرا که می‌داند تربیت یافتگان مکتب امام(ره)، شهید سلیمانی و شهدا هستند.

علی صالحی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور حماسی مردم وظیفه شناس و حق طلب در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این جمعیت و صف‌های بهم پیوسته نشانه تجلی اراده مردم برای مقابله با ظلم استکبار و شیطان صفتان است که امروز در اقصی نقاط دنیا مقابل نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کنند.

دادستان تهران، حضور مردم را خنثی کننده توطئه‌ها عنوان کرد و افزود: بی شک مردم قدرشناس حضور پرشور و حماسی در انتخابات یازدهم اسفند خواهند داشت. معتقدم مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس بیش از گذشته خواهد بود.

صالحی خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی نظام، مردم هستند به ویژه قشر نوجوان و جوانانی که رویش‌های انقلاب اسلامی هستند. دشمن از نسل امروز انقلاب هراس دارد چرا که می‌داند تربیت یافتگان مکتب امام(ره)، شهید سلیمانی و شهدا هستند که امروز با حضور پرشور خود عشق و ارادت خود را به قرآن، اسلام، دین، امام راحل و به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ادامه داد: خداوند را به دلیل وجود چنین مردمی سپاسگزاریم که سختی‌ها را تحمل می‌کنند و با حضور در کف میدان اعلام می‌کنند که حاضر نیستند از اعتقاد، آرمان و مکتبشان دست بکشند.

دادستان تهران تاکید کرد: مردم با حضور خود اعلام می کنند که اسلام و انقلاب ما همیشه پایدار و زنده است. دعا می‌کنیم هرچه سریعتر پرچم انقلاب اسلامی از طریق رهبر انقلاب به دست حضرت مهدی(عج) برسد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha