فرماندار سبزوار: مردم ایران همواره دل در گرو انقلاب و نظام  دارند +‌ فیلم

سبزوار - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: مردم ایران همواره دل  در گرو انقلاب و نظام داشته و دارند و توطئه دشمنان نمی تواند در این پیوند عمیق خللی وارد کند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی روز یکشنبه در اجتماع مردمی ۲۲ بهمن سبزوار با تبریک سالروز افتخارآمیز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به گواه همه اندیشمندان سیاسی، شاخص‌هایی همچون همراهی مردم را دارد که هیچ کدام از انقلاب‌های معاصر این ظرفیت را نداشته است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) و رسول الله(ص) است و امام راحل (ره) با الگو گرفتن از مکتب اهل بیت (ع) انقلاب را به ثمر رساند و در طول ۴۵ سال سپری شده از عمر انقلاب نیز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب همواره بر تداوم آن مکتب سفارش کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ولایت فقیه محور انقلاب است که سبب شده درخت تنومند انقلاب ثمربخش شده و آزادی‌خواهان جهان از آن بهره‌مند شوند.

ابراهیمی افزود: شاخص دیگر انقلاب اسلامی حضور مردمی است که همواره دل در گرو انقلاب دارند، مردمی که با وجود مکر دشمنان پای آرمان‌های انقلاب و رهبری و خون شهدا ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی با بزک کردن ماهیت رژیم طاغوت تلاش می کند زمینه جدایی نسل جوان را از ارزشهای انقلاب فراهم سازد اما به جوانان توصیه می شود پس از مطالعه تاریخ و مقایسه خدمات انقلاب نسبت به این موضوع داوری کنند.

ابراهیمی ادامه داد: هجمه دشمن به ساختارهای انقلاب و جنگ فرهنگی و ترکیبی آنها هیچ کدام راه به جایی نمی‌برد و آنچه امروز برای ما افتخارآمیز است وجود مردم بصیر، دانا و پیرو مکتب اهل بیت (ع) تحت رهبری ولایت فقیه است که با یک اشاره اینگونه به میدان می‌آیند.

انتخابات، نشانه مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: انتخابات نشانه ای دیگر از مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است و حضور مردم در این عرصه حافظ طراوت و نشاط ملت است.

ابراهیمی افزود: حضور در انتخابات، تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش و بیانگر مردم سالاری نظام است و این حضور پشتوانه مجلس شورای اسلامی و خدمتگزاری مطلوب تر نمایندگان مردم و الهام بخش ملت‌های دیگر است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات، تصریح کرد: از نگاه دشمن اگر شرکت در انتخابات فایده ای ندارد چرا آنها ۲۸۰ بنگاه دروغ پراکنی، ۷۰ شبکه ماهواره‌ای و فضاهای مجازی مختلفی را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای تدارک دیده اند.

ابراهیمی افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات بار دیگر موجب عزت، سربلندی و تحقق بخش اهداف نظام جمهوری اسلامی می شوند و خواری و خفت دشمنان را رقم می زنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با تشکر از ایثار داوطلبانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس با حفظ برابری، برادری و همدلی، فضای رقابت صمیمانه را سرلوحه کار خود قرار داده و با رعایت و حفظ قانون به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی دهها هزار نفری مردم سبزوار در یوم الله ۲۲ بهمن همچون سراسر کشور به حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام اسلامی برگزار شد.

این راهپیمایی از مقابل میدان شهید بهشتی سبزوار آغاز شد و در مسیر خیابان "بیهق" تا میدان کارگر این شهر ادامه یافت و راهپیمایان با حمل پرچم سه رنگ ایران اسلامی و سردادن شعارهای "الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" در آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب، بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha