استاندار تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن: مردم بار دیگر دشمن را ناامید کردند

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه تردیدی نیست که با اتحاد و همدلی از مسیرهای پرپیچ و خم گذر می‌کنیم، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمن را ناامید کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشمار و شکوهمند مردم تهران در جشن بزرگ انقلاب، افزود: این حضور باشکوه، در واقع پیش زمینه و تقویت کننده حضور مردم در انتخابات اسفند است.

وی با بیان اینکه براساس اخبار و گزارش ها از صبح امروز در تمامی شهرستان های تهران شاهد حضور پرشمار مردم در جشن پیروزی انقلاب بوده ایم، گفت: این حضور گسترده بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و مردم ثابت کردند که ایران قوی محقق شده است و دشمن به اهداف خود دست نخواهد یافت .

فخاری اظهار امیدواری کرد که با همین حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات اسفند ماه، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان زده شود.

استاندار تهران افزود: امروز نسبت به گذشته جلوتر هستیم و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک هستیم و با یک «یاحسین» به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

فخاری تاکید کرد: دهه مبارک فجر، ایام نور، خودباوری، ابتکار و ایستادگی ملتی است، که پای آرمان‌های امام و شهدا ماندند و ریشه انقلاب را تنومندتر کردند و با ایمان به اینکه «حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود» این روز را معجزه الهی نامیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha