باقری: حضور مردم در انتخابات یک انتخاب راهبردی و پیامی واحد و جدی به دشمنان است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات صرفا یک رای دادن نیست بلکه یک انتخاب راهبردی است که موجب انسجام و همدلی و همراهی و هم افزایی ملی می‌شود

علی باقری معاون سیاست وزارت امور خارجه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: ۲۲ بهمن یعنی انقلاب زنده است و زنده بودن انقلاب به این است که آرمان‌های آن زنده باشد. آرمان اصلی انقلاب، استقلال و پیشرفت در سایه این استقلال بوده است.

وی افزود: پیشرفت در سایه استقلال الزامات و اقتضائات خود را دارد که یکی از الزامات اصلی آن تحکیم مردم سالاری اسلامی است. انتخابات از جلوه‌های عینی مردم سالاری دینی است و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تکمیل کننده نقش آفرینی موثر آنها در ۲۲ بهمن امسال است.

باقری تاکید کرد: الگو برای پیشرفت با انتخاب مردم محقق می‌شود. وظیفه مجلس تدوین و ترسیم زیرساخت حرکت کشور است و انتخابات مجلس به معنای این است که الگوی پیشرفت را مردم انتخاب می‌کنند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه افزود: حضور مردم در عرصه انتخابات نشان دهنده این است که مردم در مسیر تکمیل بنیان‌های مردم سالاری دینی حرکت می‌کنند و با رای خودشان الگوی پیشرفت در مسیر آینده انقلاب اسلامی را انتخاب می‌کنند؛ بر این مبنا حضور مردم در صحنه انتخابات صرفا یک رای دادن نیست بلکه یک انتخاب راهبردی است که موجب انسجام و همدلی و همراهی و هم افزایی ملی می‌شود.

مذاکره کننده ارشد کشورمان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب می‌شود تا پیام واحد و جدی به دشمنان انقلاب اسلامی ارسال می‌شود که ما پای استقلال خود هستیم و حاضریم بهای آن را بدهیم و در سایه استقلال با همه وجود برای پیشرفت ایران عزیز تلاش می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha