فرماندار بیله‌سوار: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار را به کشور بازگرداند

اردبیل- ایرنا- فرماندار بیله‌سوار مغان با اشاره به دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، امنیت ، اقتدار، عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان آورد و امروز ایران به برکت حضور مردم در صحنه یک کشور امن و باثبات در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صاحبعلی اصغری روز یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیله‌سوار اظهار کرد: هم اکنون در سایه حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پای کار بودن نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه معظم انقلاب اسلامی، نیروهای فراجا ، مرزبانی و نیروهای امنیتی کشور امروز ایران قوی‌ترین کشور در منطقه و جزو کشورهای برتر و قوی جهان است.

وی ادامه داد: در سایه چنین حمایت‌ها ، تجمع‌ها و حماسه‌هایی است که امروز شاهد ایرانی قوی در منطقه پرآشوب و پرتنش خاورمیانه هستیم که به نوبه خود بی‌نظیر بوده و در سایه درایت مقام معظم رهبری شاهد کشوری امن ، آرام و باثبات هستیم.

فرماندار بیله‌سوار با مقایسه ۴۵ سال حکومت جمهوری اسلامی با ۳۵ سال حکومت رژیم پهلوی گفت: نفتی که رژیم پهلوی می‌فروخت 6 میلیون بشکه برای ۳۵ میلیون نفر جمعیت بود ولی جمهوری اسلامی برای ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور ۲ میلیون بشکه می‌فروشد و تفاوت زیادی در جمعیت و فروش میزان نفت با خدمات رژیم پهلوی وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: رژیم پهلوی در آن زمان تحریم نبود ، جنگ تحمیل نشده بود و این همه دشمن خارجی نداشت اما ایران اسلامی با این همه تحریم و جنگ و دشمنان قسم خورده‌ امکانات و خدماتی به مردم می‌دهد که چندین برابر رژیم پهلوی است.

اصغری گفت: ایران اسلامی امروز در صدر کشورهای تولید کننده علم و در لبه تکنولوژی قرار دارد ، کشوری که در اوایل انقلاب وارد کننده سیم خاردار بود الان صادر کننده مدرن‌ترین پهبادها است.

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: ما به این ایران ، به این انقلاب اسلامی و نظام مقدس افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که سرباز مقام معظم رهبری و ولایت‌مدار شیعه هستیم.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم بیله‌سوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار امیدواری کرد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند هم پرشورتر حضور یافته و با انتخاب اصلح آینده انقلاب اسلامی را بیش از پیش آبادتر کنند.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha