حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین پشتوانه برای در انتخابات است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین و والاترین حمایت و پشتیبانی خود از انتخابات ۱۴۰۲ را اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن ساوه اظهار کرد: امروز روز قدر انقلاب اسلامی است که در آن نه تنها تقدیر ایرانیان بلکه سرنوشت تمام آزادمردان جهان تعیین شد.

وی افزود: حضور امروز با وجود سپری شدن ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همان شور و شوق نخستین روز تشکیل نهضت به رهبری امام راحل به تمام دنیا می گوید ما در صحنه هستیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی به کشور ایران اسلامی نگاه بد داشته باشند و هر چشم آلوده را کور کرده و به زباله دان می اندازیم.

امام جمعه ساوه یادآور شد: برگزاری انتخابات با شکوه مظهر عظمت و پشتوانه ملی و مصداق عینی جمهوریت نظام اسلامی است انتظار می رود تمام هم میهنان بصیر و دشمن شناس و واجد شرایط با هوشیاری با حضور پرشور خود در انتخابات برابر سیاه نمایی امپراطوری رسانه ای نظام سلطه ایستادگی کنند.

وی، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدین، آرمان گرایی، تحول خواه و انقلابی، رعایت مداری، تخصص و تفکر بسیجی، ضد فساد و خادم صدیق به نظام و مردم از بین نامزدها را از مهمترین ویژگی های لازم در انتخابات پیش رو اعلام کرد و افزود: به منطور عمل به وظیفه شرعی و انقلابی در مقطع حساس کنونی و تشکیل مجلس قوی با رویکرد حل اساسی مشکلات و گرفتاری های مردم و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی مهمترین دلیل حضور حماسی مردم در این رویداد سیاسی است.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان مهمترین پشتوانه برای انتخابات سال جاری، هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان های اصلی تصمیم گیری و تصمیم سازی، همت جهادی و اهتمام‌ جدی مسوولان برای پاسخ گویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به ویژه در زمینه های مسکن، ازدواج و معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسار گسیخته و تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید داخلی را مصرانه خواستارند.

وی افزود: همچنین ملت ایران امروز ضمن یادآوری پیروزی تاریخی عملیات طوفان الاقصی و شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی، مصیبت امروز غزه را مصیبت بشریت و نشان دهنده ناکار آمدی و بطلان نظم کنونی جهان قلمداد و ضمن محکومیت شدید جنایات ضد بشری و نسل کشی صهیونیست ها که با پشتیبانی همه جانبه آمریکا صورت پذیرفته را محکوم می کنند و از دولت های اسلامی خواستار قطع هرگونه ارتباط با رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی هستند.

وی یادآور شد: اتحاد انسجام و وحدت‌ و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ضامن و پیشران اصلی جمهوری اسلامی برای عبور از بحران ها، فتنه ها و چالش ها ناشی از توطئه های دشمنان خارجی و بد خواهان است.

مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند آرمان ها را فراموش نکرده اند

فرماندار ساوه نیز در این راهپیمایی با بیان اینکه تغییر برای سعادت، خداباوری و رهبری امام گونه امام راحل سه ویژگی مهم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است افزود: حضور پرشور امروز مردم نشان داد که با وجود تمام توطئه های دشمنان و معاندان هیچ کدام از این آرمان ها فراموش نشده و مردم به آنها پایبند هستند.

مهدی الیاسی با بیان اینکه دولت مردمی تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم بکار بسته اند افزود: این حضور رسالت خادمان مردم در دستگاه های اجرایی را سنگین تر کرد تا بتوانند به صورت شایسته خدمتگذار مردم باشند.

وی همچنین از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: حضور مردم ساوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی سابقه بوده است.

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ساوه در شهرهای ساوه، غرق اباد، نوبران و آوه و همچنین روستاهای روستاهای یاتان ، ستق ، آقچه قلعه و جوشقان در بخش نوبران و قردین ، یل آباد و مرق در بخش مرکزی نیز برگزار شد.

مردم ساوه با شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، ای رهبر ازاده اماده ایم آماده مسیر میدان غدیر (معلم) ، خیابان شریعتی ، میدان مادر ، میدان سلام ، میدان امام خمینی (ره) ، خیابان انقلاب ، میدان انقلاب را راهپیمایی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha