جذابیت انقلاب اسلامی موجب استقبال ظلم ستیزان از آن شد

آستارا - ایرنا - مسئول بازرسی سپاه قدس استان گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران بقدری بزرگ و جذاب بود که همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان از آن استقبال کردند.

سرهنگ حسن امینی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم آستارا اظهارداشت: ایده تشکیل جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات بزرگ و تاثیر گذاری بود که همه آزادی خواهان دنیا بعد از سالها بر آن تاسی کرده و آن را ادامه می دهند.

وی افزود: ما از ایده ای بیش از چهل سال است که تبعیت و حمایت می کنیم که با منطق ترین و با جذابیت ترین منش است و نکته قابل تامل آن این است که این انقلاب بدون کودتا، جنگ و فشار تحقق پیدا کرده است.

مسئول بازرسی سپاه قدس ادامه داد: راز ماندگاری این انقلاب که بیش از چهل سال از ظهور آن می گذرد حضور مردم و پای کار بودن آنها است و اگر مردم نباشند هیچ گاه نخواهیم توانست بر ادامه مسیر امیدوار باشیم.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: در جهان و تاریخ معاصر انقلاب های زیادی اتفاق افتاد ولی به جهت نداشتن پشتوانه مردمی و عمل به دستورات آمریکا و انگلیس هیچ یک مداوم و مستدام نبودند و بطور کامل نابود شدند که نمونه هایی از آن را در کشورهای عراق، پاکستان و مصر شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی در صدد هستند با ایجاد مشکلات داخلی که از زمان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شروع کردند، مردم را به ادامه مسیر دلسرد نمایند ولی با رهبری حکیمانه امام امت و مقام معظم رهبری نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

مسئول بازرسی سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: بعضی روشنفکران داخلی با کمرنگ جلوه دادن انقلاب شکوهمند مردم ایران می خواهند شان انقلاب مردم را پایین بیاورند ولی بیداری امت شهید پرور ما نخواهد گذاشت آنان به اهداف پلید خود برسند.

وی بیان کرد: تمامی گروه های مقاومت در منطقه و دنیا به تبعیت از ایران اسلامی در حال جنگ با آمریکا و اسرائیل هستند و ما باید به آن افتخار نماییم که توانسته ایم الگویی خوب و تاثیرگذار برای جهانیان باشیم.

سرهنگ امینی تاکید کرد: دشمنان نظام می خواهند مردم ما پای صندوق های رای حاضر نشوند و با عدم حضور مردم به اهداف خود برسند و بگویند که دیگر مردم ایران از انقلاب دلسرد شده اند؛ ولی به مدد خدای بزرگ و رهبری مقام معظم رهبری نخواهند توانست به مقاصد خود برسند و مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای بار دیگر آنها را نا امید خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha