۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85383627
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حماسه حضور مردم جیرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن+فیلم

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85383627
حماسه حضور مردم جیرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن+فیلم

جیرفت- مردم دارالولایه جیرفت با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پایبندی خود به انقلاب اسلامی و نظام را نشان دادند.  

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم جیرفت امروز یکشنبه از پیش از ساعت ۹ در میدان سردار شهید سلیمانی تجمع کردند تا اشتیاق خود را در این روز تاریخی نشان دهند.

آنها سپس از میدان تا مسیر مصلای شهر با سر دادن شعارهایی همچون یاد امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه ای زنده باد، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ما ملت شهادتیم فدایی ولاتیم، پیمودند. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست از دیگر شعارهای مردم انقلابی بود.

امام جمعه جیرفت هم در جمع این راهپیمایان گفت: مردم ایران اسلامی چهار دهه در مقابل استکبار ایستادند از آرمان ها و مظلومان دفاع کردند و حضور خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: این مردم به جهانیان درس مقاومت، ایستادگی و آزادگی دادند و جبهه مقاومت را زنده نگه داشته اند.

وی ادامه داد: این ملت از نظر ایمان، یقین، ولایتمداری و پای ارزش ها ایستادن، شهره عالم است و دشمنان را خسته کرده است.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: حضور گسترده امروز یعنی غرب و آمریکا بدانند برگشتن و تسلط بر این ملت و ذخایر آن ناممکن است و این آرزو را باید به گور ببرند.

گزارش خبرنگاران ایرنا در دیگر شهرستان های جنوب استان کرمان نیز حاکیست که مردم این مناطق با حضور گسترده خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha