راه پیمایی مردم کنگاور در بزرگداشت پیروزی انقلاب + فیلم

کنگاور - ایرنا - راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همگام با سراسر کشور و در بهار انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم کنگاور در این خطه شرقی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مسوول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه در اجتماع مردم کنگاور اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز حرکت برای رسیدن به قله پیشرفت و تعالی بود که با رهبری آیت الله خامنه ای، نظام جمهوری اسلامی ایران در حال صعود به قله های پایانی است.

حجت‌الاسلام سید احمدحسینی دانشور افزود: امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و پس از گردنه‌های سخت با راهبری رهبر معظم انقلاب نمایان است و این چنین انقلاب جاویدانی بر وسعت مادی استکبار فائق گردیده است.
وی افزود: پاسخ متین مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن که مظهر عزت، ایمان، اقتدار، اعتماد و اتحاد ملی است، خنثی‌کننده توطئه‌ آمریکایی - صهیونیستی در جدایی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست اقشار مختلف مردم کنگاور با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «بیست‌ و دو بهمنه خون به دل دشمنه»، «بیست‌ و دو بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله» و «این‌ همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» مسیرهای راهپیمایی را تا میدان سردار شهید سلیمانی طی کردند.
اجرای سرود توسط گروه‌های دانش‌آموزی گروه‌ پسران دبستان شهید رجایی از جمله برنامه های جنبی راه پیمایی مردم کنگاور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha