حضور پرشور مردم خاش در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و یکپارچگی بود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه خاش گفت: مردم این شهرستان همگام با سایر اقشار ملت همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان و ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و یکپارچگی خودشان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز یکشنبه در جمع راهپیماییان خاشی با قدردانی از حضور پرشور، حماسی و با شکوه آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم این منطقه، استان و کشور به مانند خلق این حماسه، در ۱۱ اسفند ماه، چشمگیرتر از گذشته در عرصه انتخابات حاضر شده و عظمت و ابهت نظام اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و میهن باید بدانند، تا زمانی که ملت همیشه در صحنه حامی اسلام، انقلاب و رهبری هستند، هرگز نمی توانند به اهداف شوم و ننگین خود دست پیدا کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌ برنامه های متنوعی با مشارکت و همراهی مردم به اجرا درآمد، بنابراین پیام این موضوع به دشمنان این است که مردم ما پا در رکاب رهبری به آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی دلبسته و در تداوم راه شهیدان به عزت، سربلندی، شکوه و عظمت نظام اسلامی می‌اندیشند.

وفاداری قوم بلوچ به نظام اسلامی

امام جمعه اهل سنت خاش نیز اظهار کرد: مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ و قومیت‌های مختلف به اسلام و نظام اسلامی وفادار هستند و هرگز به ارزش‌های خود پشت نخواهند کرد.

مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: مردم ایران و خاش و شهرهای سیستان در کنار رهبر معظم انقلاب و دولتمردان و سایر اقشار ملت ایران مسیری را می‌روند، که جاودانگی و عزت است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که ملت و مسوولان ایران اسلامی حامی مردم مظلوم دنیا بوده و از مردم غزه و فلسطین دفاع و جنایت های رژیم صهیونسیتی را محکوم می کنند.

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فضل الهی شاهد درخشش ایران سربلند در حوزه‌های مختلف هستیم و دستاوردهای نظام اسلامی قابل تقدیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha