۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85383759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه‌ علمی دانشگاه جندی شاپور دزفول ۱۷ پله ارتقا یافت

دزفول – ایرنا – رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: رتبه علمی این دانشگاه بر اساس آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور توسط موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) ۱۷ پله ارتقا یافت.

مهدی بدیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام براساس شاخص‌های علمی مشخص اقدام به رتبه بندی دانشگاه‌های ایران می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی جندی شاپور بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط موسسه استنادی جهان اسلام موفق به ارتقای ۱۷ رتبه‌ای نسبت به سال گذشته در بین دانشگاه‌های کشور شد.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه رتبه این دانشگاه در بخش حوزه فناوری و پژوهش در آخرین رتبه بندی انجام شده جهش های خیره کننده ای ثبت کرده است، گفت: جایگاه این دانشگاه در حوزه فناوری از رتبه ۵۲ به ۲۸ ارتقا یافته است.

وی افزود: رتبه علمی دانشگاه صنعتی جندی شاپور در بخش پژوهش نیز از رتبه ۷۹ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۶۲ در آخرین ارزیابی انجام شده ارتقا یافته است.

بدیعی گفت: رشد چشمگیر رتبه علمی و فرهنگی این دانشگاه مورد توجه مدیر حوزه وزارتی وزارت علوم قرار گرفته است و دکتر شمسی پور در نامه‌ای این ارتقای جایگاه علمی را به مجموعه مدیران این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، دانشگاه صنعتی جندی شاپور هم اکنون دارای بیش از سه هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

در حال حاضر در مقطع کارشناسی ۱۳ گرایش و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴ گرایش در این دانشگاه تدریس می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha