۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85383979
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بر رعایت توازن سرمایه‌گذاری در لرستان تاکید کرد

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: توازن منطقه‌ای در سرمایه‌گذاری شهرهای این استان از دیرباز رعایت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس ابراهیمی یکشنبه شب در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: در برخی شهرستان‌های استان همچون خرم‌آباد، کوهدشت و سلسله این سرمایه‌گذاری به خوبی انجام نشده که انتظار می‌رود در راستای توازن سرمایه به این مناطق توجه شود شرکت های دولتی در این راستا سرمایه گذاری کنند.

وی تصریح کرد: هفت واحد فروسیلیس امسال برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرده اند و باید به نحوی اقدام کرد که سرمایه گذاری های جدید به همه شهرها سوق داده شود.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه معادن لرستان افزود: انتظار می رود یکهزار میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید استان تخصیص یابد تا اتفاقاتی در خصوص اشتغال رخ دهد.

ابراهیمی تاکید کرد: استان‌ از دیرباز تاکنون از نظر تورم و بیکاری وضعیت مناسبی نداشته با این وجود طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی برای کاهش نرخ تورم و بیکاری انجام شده است.

وی ادامه داد: پوشش بیمه رایگان اجتماعی روستاییان، خرید سابقه سربازی، تامین اعتبار برای مشاغل خرد و کوچک، سرمایه‌گذاری بانک تعاون در استان و تکمیل و توسعه شیر پگاه خرم‌آباد از مطالبات مردم استان به شمار می رود.

معاون اقتصادی استاندار لرستان همچنین بیمه رایگان برخی اقشار و مادران سه فرزندی، تخفیف بیمه سهم کارفرما برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی، ایجاد شعبه بانک در دلفان و سرمایه گذاری در سد حوضیان را از دیگر مطالبات استان برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha