۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85384367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن روز ملی کشورمان در کویت برگزار شد

تهران- ایرنا- محمد توتونچی سفیر کشورمان در کویت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح روند توسعه و پیشرفت‌ کشورمان طی ۴۵سال گذشته و به دستاوردهای حاصله در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی و تکنولوژی پرداخت.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ مراسم باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کویت با حضور تنی چند از مقامات عالی‌رتبه دولت‌ کویت، نمایندگان مجلس وشورای شهر، سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم این کشور، اصحاب رسانه، اعضای انجمن دوستی ایران وکویت، شخصیت‌های دانشگاهی ومذهبی و تجار برجسته کویتی و ایرانی مقیم این‌ کشور برگزار شد.

در این‌ مراسم سمیح جوهر حیات معاون وزیر خارجه به عنوان مهمان ویژه و نماینده دولت کویت حضور داشت.

جشن روز ملی کشورمان در کویت برگزار شد

در ابتدای مراسم، سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس محمد توتونچی سفیر کشورمان در کویت طی سخنانی با تشریح روند توسعه و پیشرفت‌ کشورمان طی ۴۵ سال گذشته، به دستاوردهای حاصله در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی و تکنولوژی اشاره کرده و در بخشی از سخنان ‌خود، روند رو به رشد روابط کشورمان با کویت را تشریح و در سخنان خود به تحولات غزه و مسایل و تحولات منطقه ای و بین المللی پرداخت.

در پایان ‌مراسم ‌نیز کیک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سفیر کشورمان و مقام کویتی و شیخ السفراء بریده شد و سپس از میهمانان با غذاهای ایرانی، پذیرایی به عمل آمد و گروه نوازندگان ایرانی چند قطعه موسیقی سنتی اجرا کردند.

در حاشیه مراسم نمایشگاه آشنایی با صنایع دستی ومحصولات فرهنگی برگزار شد که مورد توجه مقامات ومسئولان شرکت کننده قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha