۲۰۰ هزار مشترک گاز خراسان رضوی در پویش مدیریت مصرف شرکت کردند

مشهد-ایرنا- رییس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار مشترک خانگی شهری و روستایی این استان در پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز شرکت کرده‌اند , در این پویش قرار بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز نسبت به زمستان پارسال است.

حمیدرضا افشون روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مشترکان به منظور شرکت در پویش خانگی کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز می توانند به سامانه Egas.ir/pooyesh مراجعه و شماره اشتراک گاز طبیعی خود را ثبت کنند و این طرح هم اینک در خراسان رضوی به صورت آزمایشی در حال اجراست و مورد استقبال وزارت نفت هم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه به معنی مشارکت آگاهانه در پویش کاهش مصرف و شرکت در قرعه کشی است و تا پایان زمستان در پایان هر دوره، مشترکان ارزیابی و به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در مجموع به هزار مشترک جوایز غیرنقدی ۲۰۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

رییس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هر چه قدر بیشتر بتوانیم در زمینه کاهش مصرف گاز بخش خانگی موفق شویم، در زمان اوج مصرف محدودیت کمتری برای صنایع قائل خواهیم شد.

افشون اظهار کرد: مشارکت هر چه بیشتر بخش خانگی در پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز، تعطیلی کمتر صنایع و پایداری تولید و اشتغال را به دنبال دارد.

شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

کلانشهر مشهد با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک سهمی جدی در میزان مصرف گاز بخش خانگی استان خراسان رضوی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha