۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85384486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منطقه آزاد انزلی میزبان بیش از ۲۱۱ هزار گردشگر شد

رشت- ایرنا- سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی از ورود ۲۱۱ هزار و ۲۴۵ گردشگر طی چهار روز (۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه) به فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی خبر داد.

مهدی کاظمیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه آزاد انزلی واقع در استان گیلان، یکی از قطب‌های گردشگری کشور می باشد و بسته های سرمایه گذاری آن در بخش گردشگری از جایگاه ویژه ای در برنامه‌های کاری این سازمان برخوردار است .

وی تصریح کرد: از ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری امکان سنجی شده این سازمان که به صورت کتاب کیمیا عرضه شده، ۳۰ بسته مرتبط با زیرشاخه‌های مختلف صنعت گردشگری است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور شرکت دارد افزود : ایجاد ارتباط با فعالان داخلی و خارجی حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، مشتمل بر جامعه تورگردانان، هتل داران، تشکل‌های صنفی این حوزه مهمترین برنامه های کاری سازمان منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه محسوب می شود.

کاظمیان اضافه کرد: غرفه این منطقه در نمایشگاه مذکور فضایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع در سالن ۴۱ مرکز نمایشگاه بین المللی دارد که با تکیه بر معماری سنتی و بومی استان و بهره‌گیری از نمادهای محلی گیلان زمین، طراحی و ساخته شده است تا بخشی از فرهنگ غنی مردم این سامان در قالب غرفه منطقه آزاد انزلی به نمایش درآید.

منطقه آزاد انزلی سالانه میزبان بیش از ۱۱ میلیون گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از مراکز توریستی کشور بشمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha