۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85384610
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر کار: ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در لرستان پرداخت می شود

خرم آباد - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از محل منابع ۲ بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در لرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر ۲ روزه به لرستان وا نظارت میدانی و پیگیری های متعدد مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مصوبات سفر به اتمام رسیده و یا در حال اجرا و تعدادی از مصوبات نیازمند پیگیری هستند و پیگیری های لازم در این راستا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده در سطح استان افزود: لرستان در حوزه راه، راه آهن، سدها و بخش خصوصی با سرمایه گذاری های متعدد تبدیل به کارگاهی شده است و شب گذشته ۶۱ مصوبه در خصوص سازمان ها و شرکت های وابسته به این وزارتخانه تصویب شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعدادی مصوبه در خصوص سرمایه گذاری شرکت شستا، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق عشایری و روستائیان و سازمان فنی و حرفه ای برنامه ریزی شده است.

مرتضوی یاداور شد: همچنین تا سقف ۳۵۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید به مراکز آموزش فنی و حرفه ای لرستان تزریق می شود.

وی با اشاره به طرح های متعدد بهزیستی در لرستان تاکید کرد: تمام افراد پشت نوبتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت و برای اعطای کمک های موردی و معیشتی در حوزه مسکن مددجویان تصمیمات خوبی گرفته شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پرداخت تسهیلات اضافه کرد: مقرر شد تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به پروژه های معرفی شده برای رونق و توسعه استان در اختیار صنایع مختلف قرار بگیرد و مشکلات شرکت های خصوصی نیز از طریق بانک رفاه بررسی خواهد شد.

مرتضوی گفت: بانک رفاه کارگران بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پنج طرح زیربنایی در حوزه راه از محل ماده ۵۶ و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای یک طرح تصفیه خانه در سطح استان در نظر گرفته است، بانک رفاه کارگران به تنهایی از محل ماده ۵۶ و تسهیلات متمرکز حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال در لرستان سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون نیز چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ پرداخت می کند و منابع پرداخت این ۲ بانک در لرستان حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تلاش مدیران ارشد استان در جهت توسعه و رفع مشکلات استان بیان کرد: شب گذشته به عملکرد یکی از بانک های استان انتقاد شد ، مدیریت استان قابل، جامع، پرتوان و پرکار است و در ذیل محوریت نماینده معزز ولی فقیه در استان امورات استان در حال پیگیری است.

مرتضوی گفت: استاندار لرستان بصورت مستمر پیگیر امورات این استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha