نیمه‌نهایی والیبال زنان؛ صعود سایپا به فینال و شکست سپاهان

تهران- ایرنا- تیم سایپا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان با شکست ذوب‌آهن در اصفهان به فینال صعود کرد و سپاهان مقابل مهرسان شکست خورد تا کار این دو تیم به بازی سوم کشیده شود.

به گزارش ایرنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (دوشنبه) در شهرهای تهران و اصفهان با دو دیدار پیگیری ‌شد. ذوب‌آهن در سالن شهید ملت اصفهان میزبان سایپا بود و در خانه سه بر یک مغلوب حریف شد تا از صعود به فینال بازبماند.

شاگردان میترا شعبانیان در ست نخست نتیجه را ۱۹ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند اما ست دوم به بازی برگشته و ۲۵ بر ۲۲ سایپا را شکست دادند. در سومین ست تیم میزبان ۲۲ بر ۲۵ مغلوب سایپا شد تا به تلاش خود در ست بعد ادامه دهد اما در ست چهارم هم موفق نبود و ۱۹ بر ۲۵ از حریف شکست خورد تا از صعود به فینال بازبماند. با این اوصاف، سایپا راهی فینال شد.

همچنین در دومین دیدار امروز، مهرسان از ساعت ۱۲ در سالن فدراسیون والیبال میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا تعیین فینالیست به مسابقه سوم کشیده شود. شاگردان فریبا صادقی سرمربی سپاهان در ست نخست ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند، اما در ست دوم ۲۷ بر ۲۵ مغلوب مهرسان شدند تا دو تیم از نظر ست شماری یک بر یک شوند. ست سوم این دیدار نیز ۲۵ بر ۱۶ به سود مهرسان شد و در ست چهارم سپاهان با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان شد تا کار دو تیم به تساوی کشیده شود و ست حساس پنجم تعیین کننده نتیجه نهایی این مسابقه شود.

مهرسانی‌ها در ست‌ پنجم ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند تا فاتح دیدار دور برگشت شوند و تعیین فینالیست به مسابقه سوم کشیده شود. مهرسان در مرحله مقدماتی و دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سه شکست برابر سپاهان تجربه کرد اما با برد امروز جدال حساس دو تیم برای صعود به فینال را به بازی بعدی و سرنوشت ساز کشاند تا امیدش برای حضور در دیدار نهایی همچنان زنده بماند.

دیدار سوم دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان تهران روز شنبه ۲۸ بهمن در اصفهان برگزار می‌شود تا حریف سایپا در دیدار نهایی مشخص شود.

نیمه‌نهایی والیبال زنان؛ صعود سایپا به فینال و شکست سپاهان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha