حضور در انتخابات مهمترین عامل یاس دشمنان ملت ایران است

ارومیه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت شاهین دژ با بیان اینکه انتخابات نماد و معیار سنجش مردم سالاری در کشور بوده و به خوبی در سال های پس از انقلاب، مردم را در تصمیم گیری ها سهیم کرده است، گفت: حضور در انتخابات مهمترین عامل یاس دشمنان ملت ایران است.

ماموستا خالد رسول‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار بوده و به عبارتی نماد بارز دموکراسی و سهیم شدن مردم در سرنوشت کشور و آینده هر فرد است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل به انتخابات گره خورده و دشمنان به این مهم چشم دوخته اند تا ببینند آیا ملت ایران بار دیگر با عشق و علاقه در پای صندوق های رای حضور خواهند داشت یانه.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اضافه کرد: دشمنان در برهه‌های مختلف، هرگاه مساله یا حماسه ای می خواسته در ایران شروع شود و یا اتفاق بیفتد، درصدد فتنه انگیزی برآمده و دست به توطئه های مختلفی زده اند تا آن اتفاق و یا حماسه روی ندهد.

ماموستا رسول زاده اظهار کرد: دشمنان و همچنین مزدوران داخلی سعی می کنند در تریبون های خودشان و همچنین تریبون های خارج به مردم چنین القا کنند که انتخابات، انتصابات است و آنها تنها جناح های منتسب به خود را تایید می کنند و خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به شکل های مختلف دست به چنین توطئه های زده اند، گفت: ما به عنوان فردی که در نظام اسلامی توفیق مسوولیت امامت جمعه را یافته ایم، باید به صیانت از نظام اسلامی پرداخته و فتنه ها و توطئه های دشمن را تبیین کرده و آنها را خنثی کنیم.

وی افزود: ما به عنوان ائمه جمعه باید در تریبون های نماز جمعه با آگاه سازی مردم فتنه های دشمنان را خنثی کنیم و نگذاریم آنها به اهدافشان برسند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha