۱۴۱ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مهاباد پیش‌بینی شده است

مهاباد- ایرنا- فرماندار مهاباد گفت: ۱۴۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفند پیش بینی شده که برای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان ۲۱ شعبه بیشتر از دوره قبل است.

به گزارش ایرنا، حسن عباسی دوشنبه شب در وبینار کشوری انتخابات که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند انجام تمهیدات ویژه در این شهرستان افزود: یک‌هزار و ۳۱۱ نفر در شعبات اخذ رای مهاباد در سامانه شهرستان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق اخذ رای برای شعبات سخت گذر از ۲۴ ساعت قبل پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای این مناطق با همکاری مردم نسبت به آماده کردن خودروهای مخصوص اقدام شده است.

وی از ثبت چهار دستگاه خودرو برای هر شعبه خبرداد و اظهار کرد: یک تاکسی ویژه ثبت و سه خودرو نیز به صورت داوطلب آماده همکاری با هر شعبه شده است.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه انتخابات در ۲۰۸ تفطه شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: با همکاری وزارت کشور، ضعف ۴۸ نقطه اعلامی برطرف و هم اکنون شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه انتخابات به مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را دارد.

141 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در مهاباد پیش‌بینی شده است

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود ؛نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha