ماشاریپوف فسخ نمی‌کند؛ قرارداد هم‌بازی رونالدو فردا رسمی می‌شود

تهران- ایرنا- اخبار مطرح شده درباره اولتیماتوم ماشاریپوف به باشگاه استقلال واقعیت ندارد و این بازیکن پس از جواب تست‌های پزشکی پولش را دریافت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان که با آبی‌پوشان به توافق کامل رسیده روز گذشته وارد ایران شد.

وی امروز (دوشنبه) ساعت ۸:۲۰ صبح با حضور در ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) آزمایش خون داد.

قرار بود این بازیکن ساعت ۱۰ صبح با حضور در خیابان پاسداران و در کلینیکی زیر نظر ایفمارک، تست قلب را پشت سر بگذارد اما با توجه به اینکه جواد نکونام از وی خواست در تمرین استقلال شرکت کند، ماشاریپوف راهی کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی شد و جلسه معارفه‌اش برگزار شد.

ماشاریپوف عصر امروز تست‌ قلبش را پشت سر گذاشت، تستی که زیر نظر پزشکان متخصص صورت گرفت.

ماشاریپوف فسخ نمی‌کند؛ قرارداد هم‌بازی رونالدو فردا رسمی می‌شود

البته این بازیکن با توجه به اینکه چند روز پیش در جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی ازبکستان به میدان رفت MRI نخواهد داد چرا که مشخص است بازیکنی که در بالاترین سطح فوتبال قاره آسیا به میدان رفته با مصدومیت روبرو نیست.

باشگاه استقلال نگران جواب تست‌های پزشکی این بازیکن نیست و مطمئن است پاسخ تست‌هایی این بازیکن مثبت است و او مشکلی برای عقد قرارداد با استقلال نخواهد داشت.

ماشاریپوف که با باشگاه استقلال قرارداد الکترونیکی به صورت اینترنتی به امضا رسانده است فردا پس از ملاقات با علی خطیر قراردادش را رسمی خواهد کرد.

ماشاریپوف فسخ نمی‌کند؛ قرارداد هم‌بازی رونالدو فردا رسمی می‌شود

بر خلاف شایعات مطرح شده این بازیکن هیچ اخطاری برای فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نداده است.

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: تمام اخبار مطرح شده به دور از واقعیت است، در قطر با این بازیکن به توافقات کامل دست پیدا کردیم.

وی افزود: ماشاریپوف یک بازیکن حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند بازیکن حرفه‌ای پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی و عقد قرارداد رسمی پول خود را دریافت خواهد کرد و باشگاه استقلال مشکلی برای پرداختی به این بازیکن نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha