۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85384994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ حادثه رانندگی در "جوین" خراسان رضوی ۱۰ مصدوم داشت

سبزوار- ایرنا - سرپرست بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین گفت:‌ وقوع ۲ سانحه رانندگی در این شهرستان خراسان رضوی دیروز منجر به زخمی شدن ۱۰ نفر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار،‌ دکتر زهرا صباغ سجادیه سه شنبه اظهار کرد:‌ در یکی از این حوادث برخورد سرویس دانش آموزان با جدول حاشیه خیابان، موجب صدمه دیدن ۴ نفر از سرنشینان این خودرو شد و در حادثه دیگری برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک پژو در محدوده روستای "اسماعیل آباد"، ۶ نفر از سرنشینان ۲ خودرو زخمی شدند.

وی افزود:‌ مصدومان این ۲ رخداد توسط چهار دستگاه آمبولانس به اورژانس بیمارستان قمربنی هاشم (ع) جوین انتقال یافتند.

وی گفت:‌ هشت نفر از این مصدومان در اورژانس بیمارستان زیر مراقبت و درمان قرار گرفتند و ۲ نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده توسط بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

رییس بیمارستان جوین افزود:‌ همزمان با انتقال این مصدومان، یک بیمار ۶۰ ساله بدحال نیز با بالگرد برای ادامه روند درمانی به بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار انتقال یافت.

شهر نقاب،‌ مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha