مشارکت بیشتر در انتخابات منجر به مسئولیت پذیری بیشتر نمایندگان منتخب می شود

قصرشیرین- ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشارکت مردم در عرصه ی انتخابات هر قدر فعالانه تر باشد به طور یقین منجر به احساس مسئولیت بیشتر نمایندگان منتخب مردم برای خدمتگزاری بیشتر می شودتا وظایف خود را با تلاش بهتری به انجام برسانند.

خسرو تمری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، افزود: دعوت حضوری از مردم برای شرکت در انتخابات با برگزاری دیدارهایی با پیشکسوتان، نخبگان، فرهنگ و رسانه، ایثارگران، اصناف، اقشار دانش‌آموزی و دانشجوی، دهیاران و شوراهای‌روستاها برای دعوت مردم پای صندوق‌های رأی، انجام‌گرفته است.
وی اظهار کرد: انتخابات صحنه ی اصلی مشارکت و ایفای نقش آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود است از این رو دعوت حضوری قشرهای مختلف مردم و ایجاد امید آفرینی در این رویداد مهم در دستورکار قرار گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب عنوان کرد: فضای انتخاباتی این شهرستان به گونه‌ای است تا رقابت خوبی در بستر سلامت شکل بگیرد و شخصیت‌هایی که کمترین جهت‌گیری نسبت به نمایندگان را داشته باشند پای‌کار بیاوریم چون اصل ما بر حضور در انتخابات است.
تمری عنوان کرد: انتخابات یکی از مؤلفه‌های اصلی مردم‌سالاری‌دینی نظام‌مقدس‌جمهوری‌اسلامی‌ایران است که با تکیه بر همین اصل، ما شاهد برگزاری انتخابات متعددی در سطح ایران‌اسلامی بوده‌ایم.

او اضافه کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور باشکوه، با بصیرت و پرشور مردم در انتخابات است و همین حضور باعث تقویت نظام می شود.
وی بیان کرد: دشمنان‌نظام و انقلاب به شدت به دنبال این هستند با ایجاد ناامیدی و یأس مانع از حضور در پای صندوق‌های رأی شوند، آنان می‌دانند این حضور چقدر می‌تواند پایه‌های اقتدار جمهوری‌اسلامی را مستحکم‌تر کند از این رو تلاش دشمنان، برای عدم شرکت در انتخابات بیانگر این است جمهوری‌اسلامی برای رأی مردم اهمیت قائل است.

وی تأکید کرد: چهارموضوع سلامت، رقابت بین داوطلبان، مشارکت بالای مردم و امنیت بالای انتخابات، مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در شهرستان سرپل‌ذهاب صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در حوزه امنیت، شورای تأمین شهرستان تصمیم های خوبی گرفته و نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با بالاترین سطح هوشیاری و آگاهی و رصد میدانی پای‌کار هستند.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha