۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85385482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: وضعیت اراضی تل چیتی حل و فصل شود

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85385482
فرماندارگناوه: وضعیت اراضی تل چیتی حل و فصل شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: وضعیت اراضی تل چیتی گناوه که سال‌ها بلاتکلیف و لاینحل مانده است ، باید برای همیشه حل و فصل و تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس اداره راه وشهرسازی این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه تل چیتی در نزدیک ساحل این بندر قرار دارد،مکانی بکر و مستعد برای یک نقطه گردشگری است، که انتظار داریم مسئولان مربوطه در استان بوشهر پیگیری و در برطرف کردن لاینحل ماندن آن همت و تلاش مضاعف کنند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بخشی از این منطقه دارای مالک و سنددار هستند باید تصمیمی گرفته شود که حق آنان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: برای حل مشکلات اراضی مردم روستای مال قاید، سربست و مال خلیفه نیز باید تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

وی از رئیس جدید مسکن و شهرسازی این شهرستان خواست نگاه بلندی در بحث نهضت ملی مسکن و مشکلات ایجاد شده برای اراضی مردم که قانع و با فهم هستند، داشته باشد.

امام جمعه گناوه هم بر حل مشکل اراضی تل چیتی و مردم روستاهای ساحلی همجوار این شهر تاکید کرد و گفت: بارها از مسئولان خواسته‌ام که تصمیمی مناسب برای برون رفت از وضعیت کنونی این ۲ منقطه گرفته شود اما همچنان برطرف نشده است..

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: تل چیتی گناوه به وسعت حدود ۳۵ هکتار در نزدیکی ساحل گردشگرپذیر این بندر از نقاط بکری است که بخشی از آن با درختان نظیر کهور درختکاری و بخش دیگری به نیزار و محلی برای پناهگاه جانورهای موذی تبدیل شده است که باید هرچه زودتر ساماندهی و از این وضعیت بیرون بیاید.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه در بخشی اراضی روستاهای همجوار این شهر سند دارند، راه و شهرسازی روی آن دست گذاشته و سند گرفته و باید تصمیم مناسبی گرفته شود که برای همیشه دغدغه نداشته باشند.

در این آیین علی عرب زاده به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان گناوه معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha