۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85385598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادران شهدا علمدار انقلاب هستند

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85385598
مادران شهدا علمدار انقلاب هستند

قزوین - ایرنا - معاون آموزش ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور گفت: بخش مهمی از بار انقلاب بردوش بانوان قرار گرفته تا جایی که امروز مادران شهدا علمدار انقلاب شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه پوراحمد روز سه شنبه و در نشست ضمیمی خانواده های معظم شهدا و بانوان تاثیرگذار استان با مادران چند شهید شاخص کشور که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بدون تردید کسانی که همیشه و در همه برهه های حساس پای کار انقلاب بودند امروز و در آستانه برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این عرصه نیز حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی با اشاره به مادران شهدا، اظهار کرد: روزی این مادران ایثار کردند تا فرزندانشان را برای نظام و انقلاب به میدان بفرستند و امروز اما وظیفه ماست تا دعوت به حق کنیم.

پورراحمد با اشاره به اینکه رفتار ارزشمند مردم و حضورشان در انتخابات مولفه قدرت هر کشوری محسوب می شود، اظهار کرد: امروز شاهدیم که شبکه های خارجی به صورت شبانه روز و به طور مداوم تلاش دارند تا مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند، اما با حضور ارزشمند و مادران شهدا و ایثارگر این نقشه شوم دشمن نیز همچون گذشته به ورطه نابودی کشیده خواهد شد.

فرزندآوری و انتخابات مسایلی مهمی هستند که باید مورد توجه جدی قرار گیرند

مادر شهید مدافع حرم، محمدحسین حدادیان در این نشست اظهار کرد: موضوع فرزندآوری و حضور در انتخابات از جمله مواردی هستند که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته و باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

فاطمه تاجیک، در این نشست افزود: امروز اگر می خواهیم در پیچ و خم زندگی گم نشویم باید حول محور ولایت باشیم.

این مادر شهید با تاکید بر تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: مدت هاست که دشمنان از چپ و راست برای انقلاب ما شمشیر کشیده اند و مدام توجه ملت ما به نداشته هایش جلب کرده اما یکی از کارهایی که ما خانواده شهدا و افراد تاثیرگذار جامعه باید انجام دهیم آن است که مردم را به داشته هایمان معطوف کنیم.

تاجیک با اشاره به اینکه یکی از داشته های مهم نظام جمهوری اسلامی شهدا هستند، توضیح داد: شهدا یکی از ظرفیت ها و داشته های مهم ما هستند، شهید کسی است که دار و ندارش را برای کشورش داده و هیچگاه نیز به دنبال منافع دنیوی خود نبوده است.

وی با بیان اینکه در وصیت نامه شهدا همواره تاکید شده که برای رسیدن به امام زمان (عج) تنها یک راه و وجود دارد و آنهم پیروی از ولایت است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی مسیرش را همانند گذشته طی خواهد کرد اما بد به حال افرادی که از این انقلاب پیاده شوند.

مادر شهید علی اصغر کریمی هم در این رابطه اظهار کرد: ما مادران شهدا که درخت انقلاب را با خون عزیزانمان آبیاری کردیم امروز از شما می خواهیم پشت ولایت فقیه باشید و پای صندوق رای بروید.

وی در خصوص انتخاب اصلح داوطلبان، تاکید کرد: توصیه می کنیم افرادی را انتخاب کنید که از جنس خودتان باشد، دردتان را بدانند، در مجالس و هیات ها حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: شما که انگشتتان را در خون شهدا می زنید و رای می دهید، کسی را انتخاب کنید که جسور باشد و مقتدرانه پای سخنان امام راحل بایستد و آبروی رهبری و نظام را بخرد.

مادر شهید مصطفی مهدوی نژاد نیز تاکید کرد: چیزی که ما مادران شهدا از مردم می خواهیم پشتیبانی از انقلاب و مقام معظم رهبری است و اینکه باید دید چرا بیگانگان از ما می خواهند رای ندهیم؟ حتما شرکت ما در انتخابات برایشان خطری دارد.

مادر این شهید مدافع حرم در رابطه با مشکلات موجود در کشور، توضیح داد: با وجود برخی مشکلات، ما نسبت به سایر کشورهای منطقه در امنیت بیشتری به سر می بریم، اگر حالا پای صندوق رای نرویم و پای نظاممان نایستیم بدون شک اوضاع خوبی نخواهیم داشت.

مادر شهید امیرحسین علیخانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با حضور موثر در انتخابات، گفت: به خاطر ولایت فقیه بود که همه شاهد حضور افسون گر مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و بدون شک ۱۱ اسفندماه نیز شاهد روزی باشکوه و حماسی ساز خواهیم بود.

مادر شهید حجت اسدی در این دیدار بر شایسته بودن داوطلبان در مجلس شورای اسلای تاکید کرد و توضیح داد: هر یک از ما باید در این دوره از انتخابات یک مبلغ و تبلیغ کننده باشد، داوطلبان را بشناسیم تا هر فردی اجازه ورود به خانه ملت را نداشته باشد.

وی ضمن تاکید بر انتخابی درست در انتخابات پیش رو افزود: باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که دارای ظرفیت باشند و تنها برای خدا و مردم کار کنند.

مادر این شهید مدافع حرم ادامه داد: چه خون هایی که برای این انقلاب ریخته نشده و چه بچه هایی که سایه پدرانشان بر سرشان نیست، مادرانی که فرزندشان را از دست دادند، اینها تجربیات سختی است که ما خانواده شهدا آن را پشت سر گذاشتیم و امروز از شما انتظار داریم تا با حضور در صحنه، دشمن شاد نشویم و پشت سر رهبری قاطعانه بایستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha