جنایت‌های رژیم صهیونیستی از قتل‌عام فراتر رفته است/ کشتارها لکه ننگی بر پیشانی بشریت

تهران- ایرنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در «رفح» از قتل عام و کشتار جمعی عبور کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های عربی، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای افزود: قتل عام وحشیانه ای که رژیم نازی صهیونیستی در رفح به راه انداخته است، ادامه کشتار ۴ ماهه ملت فلسطین در نوار غزه است.

در این بیانیه آمده که انجام این کشتارها بدون مشارکت و پشتیبانی نامحدود دولت آمریکا و کشورهای ستمگر غربی غیرممکن است.

این بیانیه افزود: جنایت های رژیم صهیونیستی در رفح از قتل عام و کشتارجمعی فراتر رفته و این جنایت ها لکه ننگی بر پیشانی بشریت، جامعه جهانی، شورای امنیت سازمان ملل، دیوان بین المللی و همه طرف هایی است که به مدت ۴ ماه در مقابل این کشتار وحشیانه و پاکسازی نژادی و جنگ غذا و گرسنگی که ملت فلسطین با آن دست و پنجه نرم می کند، سکوت کرده اند.

کمیته های مقاومت فلسطین از ملت های آزاده خواست تا با افزایش اعتراض ها و اقدامات خود از طریق محاصره سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در همه کشورها و بویژه در کشورهای اسلامی و عربی به یاری ملت فلسطین بشتابند.

به گزارش ایرنا، با گذشت یکصد و سی روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می کنند و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

صهیونیست ها همچنان به کشتار و حملات خود در نوار غزه با تمرکز بر شهر رفح ادامه می دهند و بامداد امروز ۴ حمله هوایی به شرق این شهر انجام دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن ۱۳۳ نفر شهید و ۱۶۲ نفر دیگر هم مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۲۸هزار و ۴۷۳ و تعداد مجروحان هم به ۶۸هزار و ۱۴۶ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha