مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز امنیت کشور است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار و امنیت کشور است لذا همه کسانی که تریبون در اختیار دارند مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی روز سه‌شنبه در همایش هم‌اندیشی "مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی" با حضور هیات‌های مذهبی و مداحان استان افزود: هیأت‌های مذهبی باید جزو سربازان جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه باشند و نقش خود را در مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی از بدنه مردم تشکیل شده و توسط مردم اداره می‌شوند گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان و کانون‌های مذهبی، هیئات را کانون و محل جهاد تبیین معرفی کردند و خواستار جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط این قشر جامعه شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایه اقتدار و امنیت ملت است لذا معظم‌له از همه کسانی که تریبون در اختیار دارند خواسته‌اند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکوشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اراده ملت را هدف قرار داده است بیان کرد: دشمن در تلاش است یاس و ناامیدی را به جامعه ما القا کند در حالیکه در جنگ اراده‌ها، نایب امام زمان (عج) خط را معین و مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به فعالیت هزار و ۳۵۰ هیات مذهبی در خراسان جنوبی گفت: بدون شک مجموعه هیئات مذهبی، مداحان و تشکل‌های دینی استان بهترین نقش‌آفرینی را در حماسه بزرگ ۱۱ اسفند امسال خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر نقش مهم مردم پای صندوق‌های رای انتخابات تصریح کرد: همیشه در تمامی صحنه‌های سیاسی نقش مردم از اهمیت زیادی برخوردار بوده بگونه‌ای که مردم حتی جنگ‌ها را اداره کرده‌اند و به اعتقاد بیشتر فرماندهان، جنگ زمانی رونق می‌گرفت که کارهای کشاورزی مردم تمام شده بود.

وی ادامه داد: مردم به خصوص طبقه متوسط و ضعیف جامعه همیشه پای کار دین و نظام بوده‌اند، در دهه‌های اخیر فتنه‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی پشت سر گذاشتیم که با مشارکت مردم مدیریت شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز  امنیت کشور است

حجت‌الاسلام سالاری تاکید کرد: اینکه برخی در تریبون‌ها بگویند نامزد انتخابات اگر خوب باشد رای می‌دهیم و اگر خوب نبود رای نخواهیم داد این حنجره، حنجره شیطان است چون انتخابات نه تنها وظیفه شرعی بلکه حق مردم است.

وی گفت: عده‌ای تریبون در اختیار دارند اما مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت نمی‌کنند که گناه این افراد نیز ساکت بودن است زیرا بصیرت نیاز لحظه‌ها را سنجیدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز نقطه درگیری دشمن سر صندوق‌های رای است افزود: صندوقی که در هیات یا محل شما بنا شد خود یک موشک هایپرسونیک است و بصیرت به معنای این است که بدانیم چگونه با دشمن مقابله کنیم.

وی یادآور شد: همه مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌ها را قبول داریم اما نباید این مشکلات مانع رفتن پای صندوق‌های رای شود، اگر کسی رای نداد خیال نکند رای نداده است بلکه به حادثه تروریستی کرمان و از این قبیل حادثه‌ها رای داده است.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: جزو سربازان عرصه جهاد تبیین باشیم چون امروز موشک هایپرسونیک همین انگشت شماست که پای صندوق‌های رای برگه را رنگی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار خراسان جنوبی همانطور که در عرصه‌های سیاسی و انتخابات گذشته در سطح کشور ممتاز بوده‌اند امسال نیز در انتخابات نقش پررنگی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha