استاندار مازندران: استکبار جهانی با تمام امکانات برای انتخابات ایران برنامه دارد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: استکبار جهانی برای انتخابات پیش رو تمام امکانات خود را به میدان آورد تا پشتوانه مردمی را از انقلاب اسلامی بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز سه شنبه در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ساری بیان داشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شلیک موشک بر قلب دشمن بود.

وی اظهار داشت: تردیدی وجود ندارد که مردم هوشیار ایران به این امر ایمان دارند که استکبار دلسوز آنها نیست و دشمنان درصدد نا امید سازی مردم هستند.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که، اکنون رهبر معظم انقلاب یک تنه در مقابل دشمن ایستاده است، خاطرنشان سکرد: وظیفه همگان آن است که در این مقطع از تاریخ با شرکت گسترده در انتخابات سرنوشت کشور را رقم بزنند.

حسینی پور که در جمع فاتحان عملیات فاو و والفجر هشت سخنرانی کرد، ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس، سوریه تنها کشوری بود که تمام قد از ایران حمایت کرد.

استاندار مازندران: استکبار جهانی با تمام امکانات برای انتخابات ایران برنامه دارد

وی ادامه داد: ایران هم در زمان حمله داعش و کشتار بی رحمانه مردم سوریه توسط این گروه تکفیری از این کشور دفاع کرد تا جبران حمایت سوریه از ایران انجام شود.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جهان نظاره گر فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و در حال حاضر افکار عمومی دنیا مدافع مردم مظلوم فلسطین است.

استاندار مازندران با بیان این که، در هیچ زمانی مردم جهان به این شکل حامی فلسطین نبودند، گفت: این حمایت ها و تنفری که نسبت به این رژیم غاصب ایجاد شد نابودی صهیونیست ها نزدیک تر شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: نشست با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به صورت منظم در همه شهرهای مازندران برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha